رضا رویگری: دوست دارم آواز بخوانم

بازیگر پیشکسوت سینما و خواننده آواز معروف «ایران ایران»، گفت: در 4 سال گذشته بسیار استراحت کردم و خوشبختانه در چند روز آینده به دنیای بازیگری باز می گردم.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره وضعیت جسمانی اش گفت: چندان حال و روز خوبی ندارم و در طول این 4 سال آنقدر استراحت کرده ام که خسته شده ام.

وی افزود: اولین قرارداد کاری ام را بعد از 4 سال، به تازگی امضا کرده ام و قرار است در چند روز آینده مراحل فیلمبرداری اثر آغاز شود.

رویگری درباره فیلمی که تصمیم به ساختش دارد، اظهار کرد: فیلمی که قرار است خودم آن را تهیه کنم، نشات گرفته از یک ایده نوستالوژیک از دوران کودکی ام است. داستان این فیلم درباره مردی است که بعد از مدت ها دوری از وطن به ایران باز می گردد و با یکسری فلاش بک های ذهنی، روایت داستان فیلم بیننده را به دوران کودکی راوی می برد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره عوامل فیلمش بیان کرد: این فیلم بیشتر در مرحله ذهنی است و در صورت پیدا شدن یک سرمایه گذار مناسب مرحله تولید آن را آغاز می کنم.

رویگری با بیان اینکه دوست دارم باز هم آواز بخوانم، گفت: دوست دارم باز هم برای مردم کشورم بخوانم و چقدر باعث تاسف است که تنها در روزهای دهه فجر با پخش سرود «ای ایران» از من یادی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه دوست دارم باز هم برای مردم کشورم بخوانم اما با این اوضاع که مردم در فشار اقتصادی و تنگنا هستند، دوست ندارم شعری بخوانم.

502

کد خبر: 904095

وب گردی

وب گردی