نمایش  «سوی کابوی» میهمان تماشاخانه پایتخت شد 

نمایش «سوی کابوی» به نویسندگی محمد میرعلی اکبری و کارگردانی پریسا محمدی از 15 تا 29 اسفند , به غیر از شنبه ها ساعت 20:30 هرشب به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز از تماشاخانه پایتخت، نمایش «سوی کابوی» به معضلات امروز اجتماع به شیوه ایی نو با بیانی ساده و معنا دار می پردازد. نمایشی که هر فردی می تواند با یکی از شخصیت های آن احساس هم ذات پنداری کند.

در این نمایش سامان ارسطو، مسعود شاکرمى، محمد صدیقى مهر، محمد صادق ملک، زهرا آقاپور، سیامک ادیب، مهدى على نژاد، سعید اکبرى، رازیما میرزایى، پژمان عبدى، على باروتى در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح صحنه: سعید یزدانى ، طراح لباس: زرى کریمى، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پژمان عبدى، مدیر صحنه: حمید رضا جدیدى، منشى صحنه: آزیتا قنبرى، موسیقى و افکت: حمید رضا جدیدى، اجرای نور: یونس نوروزی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه دیارا ، مدیر روابط عمومی: سید محمد صادق سیادت، مشاور رسانه : هدیه رحمت نژاد، عکاس: احسان نقابت، امور اجرایی: مجتبی کاظمی، فضای مجازی و امور هماهنگی: رکسانا سکایش، طراح پوستر و ساخت تیزر: احسان نقابت اشاره کرد.

علاقه مندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به آدرس : میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان پلاک 542 مراجعه کنند.

502

کد خبر: 904103

وب گردی

وب گردی