وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه برای حل مسائل و مشکلات است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: صحنه‌های رشادت و فداکاری هشت سال دفاع مقدس که مغفول مانده باید به جوانان و نسل آینده منتقل شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی شهریاری در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در استانداری آذربایجان غربی با اشاره به وحدت و همدلی اظهار داشت: وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه برای حل مسائل و مشکلات است.

وی با اشاره به حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: برخی از این صحنه‌ها توام با ایثار، فداکاری و گذشت مغفول مانده در حالی که برای انتقال این رشادت‌ها به نسل جوان و نسل‌های آینده باید به صورت فیلم و کتاب تهیه و در دسترس مردم قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز در شرایطی هستیم که با برخی مشکلات از جمله مسائل و مشکلات اقتصادی و بیکاری مواجه هستیم و آنچه می‌بینیم نشان از این دارد که سرمایه گذاری خاصی در استان صورت نگرفته ولی الآن کشور به سمتی برگشته که به سمت مدیریت عادی حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به منابع محدود کشور در شرایط حاضر نه تنها کارمندان بلکه عموم مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری مواجه هستند به طوری که در ملاقات‌های مردمی بخش عظیمی از مشکلات مراجعان علی‌رغم تحصیلات عالی به بیکاری مربوط می‌شود.

شهریاری یادآور شد: امروز ظرفیت علمی و سرمایه‌های اقتصادی کشور بالاست و نیاز به مدیریت درست در سایه احترام به همدیگر است تا کشور در مسیر موفقیت گام بردارد.

900/900

کد خبر: 904131

وب گردی

وب گردی