آیین نکوداشت سه دهه تلاش حجت الاسلام سعید فخرزاده برگزار شد

آیین نکوداشت سه دهه تلاش حجت الاسلام سعید فخرزاده مدیر تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری برای ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان "سعی سعید" با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و اندیشه در سالن کوثر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حجت الاسلام سعید فخرزاده در مراسمی که برای گرامی داشت خود در تالار همایش کوثر برگزار شد گفت: لازم می دانم از دوستان در خبرگزاری تسنیم تشکر کنم که زمینه ی دیدار عزیزانم را فراهم کردند و همه ی عزیزانی که من را مورد لطف خود قرار دادند و با هدایایی نفیس بر من منت نهادند.
او افزود: همه ی ما می دانیم این مراسم به خاطر اهمیت راهی است که حقیر در آن گام نهادم و تنها ویژگی من ۳۳ سال فعالیت در این زمینه است که حضور و حمایتتان وظیفه من را سنگین تر کرد.
مدیر بنیاد تاریخ شفاهی حوزه هنری خاطر نشان کرد: از مادرم تشکر می کنم که مرا عاشق اسلام و انقلاب اسلامی کرد و هم چنین همسر مهربانم که در جریان و ثبت تاریخ شفاهی و راهی که در پیش دارم من را یاری می کند.
قبل از سخنرانی حجت الاسلام فخرزاده ارگان ها و نهادهای مختلفی از جمله بنیاد ملی نخبگان، حوزه ی هنری، انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، مرکز تبلیغات جبهه و جنگ، موزه ی عبرت، سازمان سینمایی سوره از سال ها تلاش و خدمت حجت الاسلام فخرزاده برای بازگویی و تدوین تاریخ شفاهی انقلاب و جنگ تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر: 904137

وب گردی

وب گردی