برنامه های توام با جشن و شادی بعد از ایام فاطمیه برگزار می شود

رییس ستاد دهه فجر در آذربایجان غربی گفت: با توجه به تقارن نخستین روزهای دهه فجر با ایام فاطمیه، برنامه های توام با جشن و شادی بعد از 17 بهمن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز محسن شکرنیا، امروز در دیدار مسوولان کمیته ها و کارگروههای تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با استاندار اظهار کرد: ستاد دهه فجر آذربایجان غربی از آذرماه سالجاری در قالب 23 کمیته و ۴ کارگروه تخصصی در ستاد استانی و 16 ستاد شهرستانی که هر کدام دارای 17 کمیته است، برنامه ریزی برای بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغار کرده است.
وی افزود: نزدیک به دو هزار عنوان برنامه و در مجموع بیش از 30 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر برای اجرا در سطح استان برنامه ریزی شده است که تعدادی از برنامه ها شاخص و با بازخورد استانی و حتی ملی است.
شکرنیا تصریح کرد: در تنظیم برنامه های ستاد دهه فجر استان، رویکردهای تبلیغی، فرهنگی، بصیرت افزایی، الهام بخشی، وحدت و همبستگی، الزامات سلبی و ایجابی، تبیین دیدگاه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پرهیز از کشمکش های سیاسی و جناحی مد نظر قرار گرفته است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: به منظور حفظ حرمت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، برنامه های توام با جشن و شادی بعد از 17 بهمن برگزار می شود.
در ادامه این جلسه مسوولان کمیته ها و کارگروههای تخصصی در حضور استاندار آذربایجان غربی گزارشی از برنامه های دهه فجر را ارائه کردند.

کد خبر: 904167

وب گردی

وب گردی