تاکید استاندار البرز بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی در استان

استاندار البرز با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی و مراکز تخصصی این حوزه در استان البرز، گفت: توسعه اشتغال روستایی و شهری با تأکید بر دستاوردهای علمی و فناوری همچنین اساتید دانشگاهی تحقق می‌پذیرد، در ارتباط با اجرایی شدن پروژه‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی استاندار البرز در بازدید معاون علمی رئیس‌جمهور از مراکز علمی و آموزشی این استان که صبح امروز دوشنبه 16 بهمن ماه انجام شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر البرز میزبان معاون علمی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان کشوری است.

وی با اشاره به اینکه در هر سفری که توسط معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور به استان‌های مختلف صورت می‌گیرد، تأکید جدی بر برگزاری جلسه‌ای با حضور اساتید دانشگاهی است، افزود: البرز از نظر علمی جایگاه خوبی را در کشور از آن خودساخته است.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی و مراکز تخصصی این حوزه در استان البرز، تصریح کرد: توسعه اشتغال روستایی و شهری با تأکید بر دستاوردهای علمی و فناوری همچنین اساتید دانشگاهی تحقق می‌پذیرد، در ارتباط با اجرایی شدن پروژه‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

901/900

کد خبر: 904191

وب گردی

وب گردی