مکعب بتنی واحد کرج رتبه سوم جشنواره ملی بتن و زلزله را کسب کرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مسابقات ملی دانشجویی بیستمین همایش سالیانه انجمن بتن آمریکا موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در مسابقات ملی دانشجویی بیستمین همایش سالیانه انجمن بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران و جشنواره ملی بتن و زلزله مرکز تحقیقات بیتن (متب) با ارائه معکب بتنی موفق به کسب مقام سوم شد.

در این مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه برای شکوفایی و خودباوری جوانان در راستای دوره دوم چشم انداز بیست ساله پیشرفت و توسعه علمی بتن، صنعت بتن و ساخت و سازهای بتنی امن در خدمت توسعه پایدار برگزار شد، دانشجویان از دانشگاه های مطرح سراسر کشور به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود به صورت عملی و کاربردی پرداختند.

در بخش نمونه مکعب بتنی تیم البرز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور حمیدرضا اصغری، عرفان کمالی، میلاد سلیمانی، مصطفی ابراهیمی و محمدرضا گشانی و با راهنمایی مهندس ولی بیات شرکت کرد و موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

در پایان این مسابقات که در محل باشگاه شماره یک شرکت نفت برگزار شد، از تیم های برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقات تقدیر به عمل آمد.

همچنین دانشجویان در این مسابقات در رشته های سازه محافظ تخم مرغ، توپ بولینگ بتنی، هنر بتنی، پل کاغذی، کارایی ملات و بتن متخلخل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد خبر: 904198

وب گردی

وب گردی