مکعب بتنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  رتبه سوم جشنواره ملی بتن و زلزله

تیم دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در مسابقات ملی دانشجویی بیستمین همایش سالیانه انجمن بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران و جشنواره ملی بتن و زلزله مرکز تحقیقات بیتن (متب) با ارائه معکب بتنی موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در بیستمین همایش سالیانه انجمن بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران و جشنواره ملی بتن و زلزله مرکز تحقیقات بیتن (متب) که با هدف ایجاد انگیزه برای شکوفایی و خودباوری جوانان در راستای دوره دوم چشم انداز بیست ساله پیشرفت و توسعه علمی بتن، صنعت بتن و ساخت و سازهای بتنی امن در خدمت توسعه پایدار برگزار شد، دانشجویان از دانشگاه های مطرح سراسر کشور به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود به صورت عملی و کاربردی پرداختند و در بخش نمونه مکعب بتنی تیم البرز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور حمیدرضا اصغری، عرفان کمالی، میلاد سلیمانی، مصطفی ابراهیمی و محمدرضا گشانی و با راهنمایی مهندس ولی بیات شرکت کرد و موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

در پایان این مسابقات که در محل باشگاه شماره یک شرکت نفت برگزار شد، از تیم های برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقات تقدیر به عمل آمد.

همچنین دانشجویان در این مسابقات در رشته های سازه محافظ تخم مرغ، توپ بولینگ بتنی، هنر بتنی، پل کاغذی، کارایی ملات و بتن متخلخل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد خبر: 904201

وب گردی

وب گردی