برخواه: اردوهای تیم ملی وزنه برداری در 4 مرحله برگزار می شود

اردوهای آمادگی ملی پوشان بزرگسالان وزنه برداری کشورمان، جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی در 4 مرحله برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم، برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی این چنین توضیح داد: اردوهای آمادگی ملی پوشان بزرگسالان وزنه برداری کشورمان، جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی در 4 مرحله برگزار می شود. بعد از اتمام رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور در اهواز، نفرات اردونشین که در حدود 15 یا 16 وزنه بردار هستند را به نخستین مرحله اردو در آبادان دعوت می کنیم. این اردو از از 4 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرحله دوم اردوهای آماده سازی از 14 فروردین ماه تا 20 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود. پس از چند روز استراحت، تمرین سطح دریا از اواخر اردیبهشت استارت می خورد و تا 11 خرداد به طول خواهد انجامید. در این مرحله از اردو یک رکوردگیری را برای شناخت نفرات اصلی و ذخیره در روز 9 خرداد برگزار می کنیم.

برخواه در مورد آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: مرحله چهارم اردوهای تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا از 18 خردادماه تا اعزام به این مسابقات در کمپ تیم های ملی تشکیل می شود.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 18 آگوست 2018 میلادی (27 مردادماه سال 1397) در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

602

کد خبر: 904231

وب گردی

وب گردی