واکنش ۲۰ تشکل دانشگاه آزاد خوزستان به توهین احمدی شاهرودی

۲۰ تشکل دانشگاه آزاد خوزستان نسبت به توهین های احمدی شاهرودی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم تعالی
جناب آقای دکتر ولایتی، ریاست محترم انقلابی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی
باسلام وتهیت

در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی ایران، خبر انتصاب عالمان فرهیخته، حضرات آیات علی شفیعی و دکتر حیدری حفظهم الله، جناب دکتر شرفی نماینده انقلابی مردم شریف آبادان و برادر ارزشی آزاده سرافراز ۸ سال دفاع مقدس دکترموسوی نیا از فعالین و دلسوزان انقلاب و مردم این استان، در سمت هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، درکنارحاج آقای براتی ریاست این دانشگاه در استان مایه مسرت و خوشحالی خانواده شهدا و جانبازان و دلسوزان انقلابی استان خوزستان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این استان شده است.
مسلما دانشگاه آزاد اسلامی این شایستگی را دارد که در مجامع علمی و پژوهشی جهان، حضوری فعال و موثر داشته باشد. بدیهی است که برنامه ریزی جهت نیل به چنین هدفی، نیازمند عزمی راسخ، مدیرانی دلسوزوانقلابی است که تفاوت دانشگاه راازباشگاه سیاسی تمیزدهند. این مهم محقق نخواهد شد مگر با عزمی راسخ و گام‌هایی محکم و استوار از جانب همه اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دلسوز این دانشگاه؛ امیدواریم این انتصابات که ازسر تدبیر و دلسوزی و به دور از سلایق سیاسی بوده راهگشا در مسیر انقلاب مظلوم، اما سربلند و مقتدر باشد و ان شاءالله طلیعه‌ای خواهد بود برای به منصه ظهور رسیدن آرمان‌ها و اهداف انقلاب درتربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی.

جناب آقای دکتر ولایتی تاریخ انقلاب پربوده و هست از افرادی که همیشه ازانقلاب سهم خواهی میکردندوکم بودند افرادی که ببینند انقلاب ازآن‌ها چه می‌خواهد. تازمانی که انقلاب وانقلابیون منافع آن‌ها را به رسمیت بشناسد و حافظ منافع آن‌ها باشد؛ همه چیز آرومه و آقویون خوش بختند. اگرمنافع شخصی، حزبی و جناحی آن‌ها در معرض خطر قرار بگیرند، این خطر را خطر تمامی انقلاب می دانند. وندای الاسلام و سلام را سر می دهند. آقای دکتر در محضر شما از آقایان و آیت الله سوال می کنیم که چرا زمانی که کاروان اشراقی‌ها دراستان به خون شهدا آغشته خوزستان به راه افتاد و شهر به شهر و واحد به واحد زیراب دین و تشکل‌های ارزشی را می زدند و درشیپور اردو‌های مختلط و بی بندوباری دمیده آقایان احساس خطر نمی‌کردند و کاملاً سکوت کردند. چراازآن سکوت سخن نمی‌گویند؟

جای بسی تعجب است که حضرت آیت الله در هنگامه بروز مشکلات عدیده و جان فرسای مردم انقلابی خوزستان در برابر همه نامهربانی‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین مشکل ریزگرد‌ها لااقل به نامه‌ای سرگشاده متوسل نشدند، که سرانجام به دلیل ناکارآمدی مسئولین شخص رهبری معظم پا به میدان گذاشتند. و آقایان توسط برخی سیاستمداران سرخوش از پست ونامها ون شان‌ها بر دهان خود مهر سکوت زدند.

حضرت آیت الله باید بداند مردم بصیر با این تودیع‌ها و مراسمات کلاه بر سرشان نمی رود و آبرو و سعادت هر مسئولی در گروی کارنامه او است و مردم بیدارند و اینکه درعریضه ایشان آمده صدای ورشکستگی دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد باید به عرض برسانم. فصل بهار و خوبی و خوشی و فراوانی آقایان خورند و ریخت و پاش کردند درزمان قحطی که صدای شکستن استخوان‌های آن بلند می شد و آمار واحد‌های زیان ده آن دراستان خوزستان از ۱۸ واحددانشگاهی ۱۵ واحدآن پرچم ورشکستگی رابالابرده اند. البته بچه‌های انقلابی دوش خود را زیر بار دانشگاه ورشکسته آزاد اسلامی برده‌اند، و امیدواریم مانند همه کار‌های سخت از پس این ماموریت بس مهم سربلند بیرون آیند. و آقایان به جای نگرانی ازعاقبت دانشگاه به فکر عاقبت خودباشندو ازخطا‌های گذشته و تهمت‌های اخیرخود استغفارکنند باشد که رستگار شوند.

در انتها ما جمعی از دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید و تشکل‌های دانشجویی بصیر و انقلابی و دلسوز صرفا جهت اطلاع حضرت آیت الله به ایشان عرض می کنیم که امروز خوزستان خسته است از این همه بی مهری‌ها و این همه خودکامگی مسئولین.

امروز خوزستان نفسش از خاک بند آمده است.

امروز خاک گهربار خوزستان تشنه است، و شکایت دارد از مسولین به ظاهر انقلابی منصب پرست که امروز آب را از استانی که مایه حیات کشور است دریغ کردند؛ و پیشنهاد می کنیم که حضرت آیت الله برای مشکلات عریض و طویل فوق الذکر ازانجام حداقل کاری که برای مردن استان از دستشان برمی آید دریغ نکنند و مثلا نامه سرگشاده‌ای خطاب به مسئولان ذی ربط کتابت فرمایند. نه برای دوریال و ده شاهی. چون نام نیک می‌ماند، نه کاخ نیک و لازم به توضیح است که به اساتید و ورشکستگان سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی بویژه واحدامیدیه هشدار می دهیم اگربه این نامه پراکنی‌های ومظلوم نمایی‌های خودادامه دهند کارنامه شومتان را رفتنه گری‌های ۸۸ که برهمه واضح و مبرهن است راه به جایی نبردید و نمی برد به نام تشکل‌های دانشجویی که وجودخارجی ندارند ادامه دهید درا قدام بعدی اسناد فتنه گری هایتان در واحد امیدیه را درمعرض دید همگان قرارمی دهیم. تا مردم بدانند چه ظلم بزرگی درحق ارزشها و فرهنگ این مرزوبوم شده است و همین آدمها دانشگاه را نه تنها تبدیل به باشگاه سیاسی خود کرده اند بلکه دریک نگاه بعضا به مجالس شووعروسی شباهت داشت.

الهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین

تشکل های دانشجویی، واساتید انقلابی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان
بهمن ماه 96

لیست کانون ها و تشکل های دانشجویی که متن فوق راتایید کرده‌اند و همراهی خود را با آقای ولایتی اعلام داشته اند عبارتند از:
کانون شعروادب یاوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان

هیأت دانشجویی منتظران موعود واحد مسجد سلیمان

کانون حلال احمر

کانون دوستداران محیط زیست

کانون فرهنگی عشاق

کانون قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه

کانون فرهنگی ادب وهنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه

کانون فرهنگی جنه الهدی دانشگاه آزاد اسلامی

کانون فرهنگی امیر المومنین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه

کانون دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

کانون دانشجویی هلال احمر دزفول

کانون خیریه راه نو دزفول

تشکل مستقل افق روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

هیئت مذهبی فاطمیون اندیمشک

کانون جرعه نور اندیمشک

کانون شعر سیمرغ اندیمشک

کانون خیریه اندیمشک

کانون هلال احمر اندیمشک

کانون فرهنگی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

کانون دانشجویی خیریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

کد خبر: 904256

وب گردی

وب گردی