برپایی ایستگاه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از انسجام ملی و اسلامی کشور دفاع خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر در واحدها و سازمان مرکزی دانشگاه گفت: ستاد برگزاری دهه فجر با محوریت مجموعه بسیج کارمندان و حضور تمامی معاونت‌ها و ادارات کل در سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل و تصمیم‌های لازم در خصوص برنامه‌های این ایام گرفته شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار متنوعی برای گرامیداشت ایام دهه فجر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مرکزی در حال برگزاری است، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برپایی نمایشگاه، نشست‌های اساتید و کارکنان در قالب بحث‌های مربوط به انقلاب اسلامی و جلسات هم‌اندیشی ازجمله این برنامه‌هاست.

دکتر نصیرزاده خاطرنشان کرد: برنامه میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) نیز به صورت منسجم توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حضور پرشور تمام دانشگاهیان، دانشجویان، اساتید و مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و با حضور خود از انسجام ملی و اسلامی کشور دفاع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و تهران در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن برپا خواهد شد که محصولات فرهنگی واحدها در این ایستگاه‌ها در اختیار مردم انقلابی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 904296

وب گردی

وب گردی