آتش سوزی ساختمان خیابان ولیعصر مهار شد / حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی یک ساختمان اداری در خیابان ولیعصر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: ساعت 10:6 صبح امروز یک مورد آتش سوزی دریک ساختمان واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران توسط شهروندان تهرانی اطلاع داده شد و 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام می شوند.

وی گفت :محل آتش سوزی یک ساختمان 8 طبقه اداری که دارای چهار طبقه زیر زمینی که در طبقه منفی 4، قسمت بایگانی اسناد دچار آتش سوزی قرار گرفته بود. سیستم های اطفا اتوماتیک ساختمان فعال شده ومقداری زیادی پودر برای اطفاء در آتش سوزی ها استفاده می شود در ساختمان بویژه در طبقات منفی متراکم شده بود.

ملکی افزود : تعداد زیادی از افراد که در قالب کارمند و ارباب رجوع در ساختمان حاضر و در حال فعالیت بوده اند ،در طبقات منفی محبوس شده بودند.

وی گفت :ماموران ما در مدت زمان 2 دقیقه در محل حاضر شده و عملیات را آغاز کرده اند و همزمان با خارج کردن افراد از داخل ساختمان خودشان را به طبقه های منفی 4 رسانده اند.


سخنگوی آتش نشانی شهر تهران افزود : تراکم پودرها در داخل طبقات پودری است که برای اطفاء اتوماتیک در ساختمان استفاده می شود.همین موضوع سبب شده دید را برای ماموران ما تا حدی محدود کرده و مشکلاتی را بوجود آورده بود.

وی در پایان گفت : ماموران آتش نشانی باتوجه به وسایل در اختیار خود را به کانون آتش رسانده اند. ابتدا بیش از 50 نفر از افرادی که در ساختمان حضور داشته اند بدون هیچ مصدومیتی با کمک ماموران آتش نشانان از ساختمان خارج شده ، البته برای یکی دونفر مشکلات تنفسی بوجود آمد که در محل تحویل اورژانس داده شدند و ماموران ما در حال حاضر مشغول خاموش کردن آتش هستند و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان خواهد رسید.


701

کد خبر: 904357

وب گردی

وب گردی