برپایی پردیس فرهنگی در بوستان دانشجو به مناسبت سالروز پیروزی  انقلاب اسلامی

شهردار منطقه 11  مهم ترین برنامه های در نظر گرفته شده برای  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشریح کرد و از برپایی پردیس فرهنگی در بوستان دانشجو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان در این باره گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه با همکاری شهرداری مناطق 6 و 16 اقدام به برپایی پردیس فرهنگی در محدوده چهار راه ولی عصر ( عج)و پارک دانشجو کرده و محصولات فرهنگی به شهروندان ارائه می کند.

آبادیان همچنین افزود: در این پردیس فرهنگی بیش از 10 محصول فرهنگی و آموزشی در موضوعات مختلف مانند فضای سبز،گل گیاه،سلامت در قالب پکیج به شهروندان اهداء می شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات سلامت محور در تمام سرای محلات منطقه 11 در طول ایام دهه فجر از جمله اقدامات پیش بینی شده در حوزه سلامت در دهه فجر است.

شهردار منطقه 11 همچنین افزود: ایمن سازی مسیر راه پیمایی با شکوه 22بهمن از حصارهای کارگاهی حدفاصل پل حافظ تا تقاطع نواب- آزادی و فعال سازی سرویس های بهداشتی عمومی برای رفاه حال شهروندان در طول مسیر و در دو بوستان دانشجو،اوستا و پایانه کاوه از جمله خدمات پیش بینی شده به شهروندان در روز 22 بهمن است.

آبادیان نواختن زنگ مدارس،دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی ،برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مدارس و آذین بندی میادین اصلی شهر در محدوده منطقه 11 از جمله میدان پاستور را از جمله اقدامات در دهه فجر عنوان کرد.

گفتنی است بوستان دانشجو در روز راهپیمایی با شکوه 22 بهمن یکی از اماکن در نظر گرفته شده برای میزبانی از شهروندان برای اقامه نماز جماعت است.

کد خبر: 904366

وب گردی

وب گردی