دستگیری متهم سابقه‌دار قاچاق مواد مخدر توسط مرزبانان بندرعباس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری یک نفر از متهمین سابقه‌دار و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به کشور در بندرعباس توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش ایسکانیوز، ‌سرهنگ علی‌اصغر خرم روی با بیان اینکه یک نفر از متهمین سابقه‌دار و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به کشور در بندرعباس توسط مرزبانان این شهرستان دستگیر شد، اظهار کرد: مرزبانان شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک نفر از متهمین سابقه‌دار و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به کشور که توسط مرزبانان این استان متلاشی شده بود، در بندرعباس و در مخفیگاه‌اش زندگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این فرد که پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آن‌ها توسط مرزبانان استان متواری شده بود، روز گذشته توسط مرزبانان شهرستان بندرعباس شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند مخفیگاه این قاچاقچی را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و اخذ نیابت قضایی متهم را در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر کنند.

سرهنگ علی‌اصغر خرم روی در پایان تصریح کرد: فرد دستگیر شده به اتهام حمل و جابجایی یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و همکاری با باند‌های حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

کد خبر: 904377

وب گردی

وب گردی