تجهیز بیش از 90 درصد بیمارستانها به دستگاه بی خطرساز پسماند پزشکی

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش عملکرد 6 ماهه این معاونت را به مناسبت دهه مبارک فجر در حوزه های مرکز مدیریت شبکه، مرکز سلامت محیط و کار،سلامت روان، حوزه اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد، آموزش و ارتقای سلامت و وضعیت سامانه های پرونده الکترونیک سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر علیرضا رییسی گفت: توسعه دفاتر خدمات سلامت در 9 دانشگاه علوم پزشکی کشور، واگذاری صدور کارت بهداشت در 60 درصد دانشگاههای علوم پزشکی کشور به دفاتر پیشخوان دولت و واگذاری صدورکارت بهداشت به دفاتر خدمات سلامت به صورت پایلوت از اقداماتی است که در این معاونت انجام شده است.

وی در ادامه گفت: افزایش جمعیت تحت پوشش برنامه های سلامت روان در مناطق حاشیه نشین و شهر های بالای20 هزار نفر به بیش از 25 میلیون نفر نیز از دیگر اقدامات این حوزه طی ۶ ماه گذشته است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین از دیگر اقدامات این معاونت به اجرای 15 کمپین آموزشی برای ارتقای سلامت، تربیت 4 میلیون و 183 هزار و 258 سفیر سلامت خانوار و تدوین پکیج آموزشی بررسی موانع ازدواج در جوانان و راهکارهای آن اشاره کرد.

701

کد خبر: 904403

وب گردی

وب گردی