حوزه هنر در ایران بی‌همتا است

استاد ادبیات و هنر کشور تونس، در بازدید خود از حوزه هنری، گفت: علاقه‌مندم همکاری‌های مشترکی با حوزه هنری داشته باشم و برنامه‌هایی را در این راستا هماهنگ خواهیم کرد؛ به‌خصوص عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم در حوزه هنر در ایران بی‌همتا است. باید به سمت تدوین زیبایی‌شناسی هنر اسلامی برویم.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، پروفسور هذیلی منصر، استاد ادبیات و هنر دانشگاه قیروان تونس با همراهی حجت الاسلام دکتر احمد رهدار، رئیس مرکز مطالعات مجمع جهانی اهل بیت (ع)، از حوزه هنری بازدید کردند و دیداری صمیمانه با وحید یامین‌پور مدیر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری داشتند.

در پایان این دیدار، پروفسور هذیلی منصر در سخنان کوتاهی با بیان اینکه از دیدن چنین مکانی که تمرکز بر تولید آثار معنوی و دینی در حوزه هنر دارد، خیلی خوشحال شدم، اظهار کرد: ایران در این زمینه پیشرو است و آثار درخوری را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت‌هایم در تونس، تدریس ادبیات و زبان و زیبایی‌شناسی است و در زمینه ابداعات هنری کار می‌کنم. به همین دلیل، دیدن آثار هنری این نهاد برایم بسیار جذاب بود. حتما علاقه‌مند هستم همکاری‌های مشترکی با حوزه هنری داشته باشم و برنامه‌هایی را در این راستا هماهنگ خواهیم کرد. به‌خصوص که عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم در حوزه هنر در ایران بی‌همتا است. باید به سمت تدوین زیبایی‌شناسی هنر اسلامی برویم.

502

کد خبر: 904407

وب گردی

وب گردی