پیروزی انقلاب اسلامی غرب را غافلگیر کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : انقلاب اسلامی با پیروزی خود غرب را غافلگیرکرد طوری که دشمنان راهی را برای مقابله با آن نتوانستند طراخی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهارمین مجمع عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سالن اندیشه حوزه فرهنگی و هنری گفت: همیشه باید یاد امام را در دل داشته باشیم، ایام دهه فجر ایامی است برای تجدید عهد با رهبری و انقلاب که در حال وچهل ساله شدن است.

وی اظهار داشت: این روزها که صحبت می کنیم انقلاب دارای گذشته و آینده‌ای است که باید گذشته را تحلیل کرد و در پرتو تحلیل آن آینده راببینیم.

عادل ادامه داد:انقلاب اسلامی با پیروزی خود غرب را غافل گیر کرد طوری که دشمنان راهی را برای مقابله با آن نتوانستند طراخی کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در خصوص جرقه های ابتدایی شروع انقلاب اظهار داشت: از فوت مرحوم‌حاج آقا مصطفی شروع شد و با تظاهرات در سال ۵۶ بعد خیابانی پیدا کرد و تا سال بعد کار رژیم پهلوی تمام شد هیچ‌وقت سرویس های اطلاعاتی غرب سقوطی را بااین سرعت پیش بینی نمی کردند.

وی ابراز کرد: امروز در چهل سالگی انقلاب باید توجه کنیم انقلاب نسبت به روز اول خیلی توسعه پیدا کرده و ریشه آن عمیق شده و رویش های زیادی داشته است.

حدادعادل با اشاره به دسیسه دشمنان در مورد کشور گفت: جنگ فرهنگی مکمل جنگ اقتصادی است و این دو لبه قیچی هستند که در مقابل اتقلاب هستند. دشمنان به همان مقدار که در بحث اقتصادی عرصه را می بندند در موضوع فرهنگی راه را باز می گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: کسانی که پشت سر امام و رهبری هستند نباید سر هیچ و پوچ به جان هم بیافتند این کار باعث از بین رفتن هیبت ما در مقابل دشمنان می شود.

کد خبر: 904489

وب گردی

وب گردی