اعتراض شدید هواداران استقلال/نه مهاجم جذب می کنید نه می برید!!

ناکامی استقلال در جذب بازیکن خارجی و همزمانی آن با شکست برابر ذوب آهن خشم هواداران این تیم را برانگیخته است.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال بعد از جدایی سجاد شهباززاده تلاش برای جذب یک مهاجم خارجی را شروع کرد اما هنوز خبری از توافق و عقد قرارداد نشده است.

در این مدت آبی ها با گزینه های مختلفی وارد مذاکره شدند اما یا در تست ها مورد پذیرش قرار نگرفتند یا اینکه اصلا پای شان به ایران نرسید!

مدیران استقلال تاکید کردند یکی دو مدیربرنامه که از باشگاه طلبکار هستند سنگ اندازی کرده و گزینه ها را از آمدن به ایران با دلایل مختلف منصرف می کنند.

آخرین نمونه هم به مهاجمی به نام ارتون مربوط می شود که قرار بود بامداد امروز به تهران سفر و در تست‌های پزشکی شرکت کند و در حالی که حتی وسایل خود را نیز جلوتر ارسال کرد، در آخرین لحظات در تماس با مسئولان این باشگاه عذر‌خواهی کرد و به ایران نیامد.

ناکامی باشگاه در جذب مهاجم خارجی و همزمانی با شکست تیم برابر ذوب آهن باعث شد موجی از انتقاد علیه مدیران باشگاه صورت بگیرد و در فضای مجازی نیز هواداران استقلال مدیران فعلی را به ناکارآمدی متهم کنند.

آنها در انتقادهای خود تاکید کرده اند که تیم شان در فاز هجومی به بازیکن جدید نیاز دارد اما مدیران باشگاه توان جذب بازیکن ندارند و مشخص نیست آنها از نقل و انتقالات محروم هستند یا پرسپولیس!

استقلالی ها همچنین مدیران را در ماجرای منتفی شدن سفر گزینه ها به تهران مقصر می دانند چرا که از یک سو خودشان عنوان کرده اند که مدیربرنامه های طلبکار در این ماجرا نقش دارند و طبعا اگر طلب شان پرداخت می شد چنین اتفاقی نمی افتادو از سوی دیگر مشخص نیست اسامی گزینه های مدنظر باشگاه چگونه به اطلاع مدیربرنامه ها می رسد!

در حال حاضر هافبک هجومی به نام بویان در ایران حضور دارد و احتمالا با وی قرارداد بسته می شود تا کمی از فشار هوادار کاسته شود.

کد خبر: 904498

وب گردی

وب گردی