محفل انس با قران کریم با حضور قاریان ممتاز کشور در بوکان

محفل انس با قران کریم با حضور قاریان ممتاز کشور در بوکان با مشارکت ستاد دهه فجر شهرستان بوکان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، محفل انس با قران کریم با حضور قاریان ممتاز کشور در بوکان با مشارکت ستاد دهه فجر شهرستان بوکان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در مسجد مسجد دارالاحسان بوکان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز: در ابتدای مراسم دکتر جمال خسروی فرماندار شهرستان بوکان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر قرآن معجزه ای برای همه انسانها دانست و عنوان کرد: توجه و عمل به قران کریم می تواند بهترین نقشه راه برای تمام بشریت باشد.

سپس در ادامه حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در مراسم محفل انس با قرآن کریم گفت : با توجه به اینکه اساس و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از متن و بطن قرآن کریم است باید در این ایام مبارک در برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح جامعه تلاش شود.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن بنیان ‌گذاری شده و فراهم کردن زمینه اجرای احکام قرآن کریم در جامعه به همت و تلاش همه ما به خصوص روحانیون بستگی دارد و باید برای تحقق آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

حجت‌الاسلام داداش زاده افزود: در دهه فجر امسال برگزاری برنامه های محتوایی بصیرت افزایی برای نسل جوان در این ایام پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برای شکل گیری انقلاب اسلامی خون های فراوانی ایثار شده است، اظهار کرد: باید رشادت های مردان انقلاب که در راه انقلاب اسلامی و ارزش های آن به شهادت رسیدند به نسل جوان منتقل شود چون این جوانان هستند که پاسدار انقلاب و ارزش های انقلاب خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خود باوری را در بین ملت ایران تقویت کرد، ادامه داد: این خود باوری ما را در جهان معرفی کرد تا توانستیم یاور محرومان و مظلومان جهان باشیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به یاری مظلومان جهان شتافت و خارج از مرزهای کشور در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد که نمونه بارز آنها شهدای مدافع حرم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ایسکانیوز، در محفل انس با قرآن شهرستان بوکان حاج 'حمید رضا احمدی وفا'، حاج 'مهدی عادلی' و 'حسن یوسف خانی' از قاریان بین المللی و ممتاز کشور به تلاوت قرآن مجید پرداختند.

در این مراسم از قاریان و فعالان برتر شهرستان بوکان و مهمانان قاری تجلیل شد.

امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در ایام دهه فجر در برگزاری مراسمات شهرستانی و مسابقات ورزشی در این شهرستان نقش به سزای داشته است

کد خبر: 904529

وب گردی

وب گردی