بکام: انتخاب بین رئال و PSG دشوار است

دیوید بکام، اسطوره انگلیسی فوتبال دنیا، سابقه بازی برای هر دو تیم رئال و پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، چهارشنبه هفته بعد رئال مادرید در برنابئو میزبان پی اس جی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. دیداری که برای رئال حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که در صورت حذف شدن، فصل را بدون جام تمام خواهد کرد که این برای مدافع عنوان قهرمانی 2 دوره اخیر لیگ قهرمانان یک فاجعه محسوب می شود.

بکام که 4 سال برای رئال بازی کرد و در پی اس جی فوتبال را کنار گذاشت، در مورد این بازی به بی این اسپورتس گفت:« انتخاب بین رئال و پی اس جی خیلی سخت است. هر دو باشگاه را دوست دارم. آن‌ها اشتیاق زیادی برای قهرمانی دارند. چهار سال فوق‌ العاده را در رئال سپری کردم. مدت زمان زیادی در پاری سن ژرمن حضور نداشتم اما قهرمانی در لیگ یک فرانسه اتفاق مهمی بود. این باشگاه را دوست دارم. مردم، هواداران و ... فوق‌العاده هستند. در مادرید نیز شرایط مشابه است.

با توجه به شرایط کنونی PSG بازی سخت و نزدیکی خواهد بود. با این حال اکنون زمان رئال مادرید است. آن‌ها این رقابت‌ها را دوست دارند. آنها بازیکنان خوبی مانند کریستیانو رونالدو دارند. در این لحظات بازیکنان بزرگ فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند. بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود.»

606

کد خبر: 904707

وب گردی

وب گردی