جایزه ویژه علامه طباطبائی از سوی دانشگاه آزاد به آیت‌الله جوادی آملی اعطا می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی قرآنی و حدیثی شیخ طبرسی و اعطای جایزه ویژه علامه طباطبائی در واحد علوم و تحقیقات با مشارکت پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول اسفند ماه 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این واحد دانشگاهی، گفت: جایزه ویژه علامه طباطبائی که در رابطه با برترین رویداد قرآنی سال است، امسال به آیت‌الله جوادی آملی مفسر کبیر قرآن کریم اعطا می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش مشارکت قرآن‌پژوهان دانشگاهی در زمینه ارسال آثار به دومین دوره جشنواره ملی قرآنی و حدیثی شیخ طبرسی، گفت: مقالات و کتاب‌های چاپ نشده اعضای هیات علمی و روحانیون شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک سطح 3 به بالا،‌ با ارسال به دبیرخانه این جشنواره سراسری داوری شده و از برترین‌های آن تقدیر می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، تجلیل و تقدیر چهره‌های برگزیده مسابقات قرآنی واحد علوم و تحقیقات و برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی در ماه پایانی سال 96 در واحد علوم و تحقیقات است.

کد خبر: 904733

وب گردی

وب گردی