ترمینال غرب برای  15 ساعت بسته‌ می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ترمینال غرب از ساعت ۲۲ روز شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته خواهد شد و بلافاصله بعد از پایان این مراسم شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه کمیته انتظامی ـ ترافیکی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پلیس راهور فاتب به منظور تسهیل در تردد شهروندان برای شرکت هر چه باشکوهتر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن محدودیت‌های تردد در معابر منتهی به میدان آزادی را اجرا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به ممنوعیت‌های توقف در معابر منتهی به میدان آزادی در روز 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: در طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه، طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان، طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح و همچنین طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین(ع) در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوعیت توقف اجرا خواهد بود.

سردار مهماندار تأکید کرد: در صورت پارک خودروها در این معابر،‌ خودروها به محلی خارج از این محدوده منتقل خواهند شد؛ شهروندان می‌توانند با تماس با 110 از محل انتقال و پارک خودروی خود مطلع شوند.

وی در خصوص فعالیت ترمینال غرب گفت: از ساعت 22 مورخه 21 بهمن ماه فعالیت این ترمینال تعطیل می‌شود و تمام اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌ها عازم تهران هستند، باید مسافران خود را در ترمینال جنوب پیاده کنند و حق پیاده کردن مسافران در جاده مخصوص و محدوده میدان آزادی را ندارند.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت تأکید کرد: ترمینال غرب از ساعت 22 روز شنبه 21 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن بسته خواهد شد و بلافاصله بعد از پایان این مراسم بازگشایی خواهد شد.

701

کد خبر: 904741

وب گردی

وب گردی