برانکو به دنبال انتقام از فراز/ پاگشای ساغلام در تبریز با دربی

هفته بیست و سوم لیگ برتر چهارشنبه 18 بهمن با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که طی آن ها صنعت نفت میزبان پرسپولیس است و تراکتورسازی در دربی تبریز میزبان گسترش فولاد خواهد بود.

برانکو به دنبال اتقام از فراز

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

ورزشگاه: تختی

ساعت: 17:00

تیم داوری: بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – بابک داوری – یاسر همرنگ – ناظر: محمدرضا فلاح

صنعت نفت پس از حذف نا امید کننده در نیمه نهایی جام حذفی، هفته گذشته موفق شد فولاد خوزستان یکی از آماده ترین تیم های این فصل از رقابت های لیگ برتر را متوقف کند تا با انگیزه و آمادگی بیشتری گام به این دیدار بگذارد.

پرسپولیس در بهترین فرم یک دهه اخیر خود قرار دارد و کمتر تیمی توان مقاوت در برابر آن ها را داشته است؛ پرسپولیس هفته گذشته نیز موفق به کسب یک برد ارزشمند در برابر سپاهان شده است؛ این بازی برای پرسپولیس یک بازی انتقامی نیز محسوب می شود چراکه صنعت نفت علاوه بر اینکه فصل گذشته موفق شده بود پرسپولیس را در آبادان شکست دهد در جام حذفی نیز موجب حذف سرخپوشان شده است.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

داوود نوشی‌صوفیانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، حسین ساکی، محمدامین درویشی، طالب ریکانی، حامد پاکدل ، لوسیانو پریرا.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، گادوین منشا.

پاگشای ساغلام در تبریز با دربی

تراکتورسازی-گسترش فولاد

ورزشگاه: یادگار امام

ساعت: 14:15

تیم داوری: سعید رحیمی مقدم – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – ناصر جنگی – ناظر: خداداد افشاریان

تراکتورسازی با آمدن ساغلام سرانجام پس از هفته ها موفق به کسب یک برد ارزشمند در برابر پدیده شد تا تیره روزی های این تیم محبوب شهر تبریز سرانجام به پایان برسد؛ با توجه به امتیازات فراوانی که تراکتورسازی در طول این فصل از دست داده و همچنین حذف از جام حذفی شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا برای آن ها بسیار کم است اما پرشورها امیدوارند با بازگشت ثبات به اردوی این تیمشان فصل آینده بار دیگر در قامت یک تیم مدعی گام به مسابقات بگذارند.

گسترش فولاد با آمدن فیروز کریمی شرایط خوبی دارد و در جدول رده بندی هم پس از چند فصل بالاتر از تراکتورسازی قرار گرفته و امیدوار است با عبور از سد همشهری خود همچنان در کورس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، عارف آغاسی، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی ، ارسلان مطهری.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، نیما مختاری، سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش، پیمان بابایی.

606

کد خبر: 904748

وب گردی

وب گردی