۲۲ بهمن، آخرین فرصت مشمولان غایب برای تعیین تکلیف و بخشش اضافه خدمت

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان غایب تنها تا 22 بهمن مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که همه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه سال 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی می کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

همچنین مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، اشتغال به کار و....مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است که مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

700

کد خبر: 904789

وب گردی

وب گردی