پلیس در همه حال، یاور، همراه و خادم مردم است / پلیس باید نمره قبولی را از مردم بگیرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با حضور در اولین همایش معتمدین پلیس و رابطان اجتماعی سازمان های دولتی، با تاکید بر نقش مردم در تک تک فعالیت های اجتماعی، گفت: انقلاب اسلامی بر سه پایه (دین، ولایت مداری و رهبری و مردم) استوار برترین ویژگی اش، مردمی بودن آن است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار "حسین رحیمی"، در سخنان خود در این همایش که همت معاونت اجتماعی پلیس پایتخت، برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون، گفت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی این است که بر سه اصلی و رکن اساسی دین، ولایت مداری و رهبری و مردم استوار است.
این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که اگر قرار باشد پلیس نمره قبولی بگیرد باید این نمره را از مردم بگیرد، افزود: هر فردی در جایگاه مسئولیتی که دارد باید به فکر آرامش مردم باشد و این امر میسر نمی شود مگر با مشارکت خود مردم در امور.
وی به معنی امنیت جامعه محور اشاره کرد و گفت: امنیت جامعه محور یعنی استفاده از پتانسیل مردم، یعنی همانطور که در انقلاب و جنگ با اتکا به مردم موفق شدیم، باید امروز نیز نقطه اتکاءمان مردم باشند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار داشت: پلیس در همه حال، یار، همراه و خادم مردم است و تمام برنامه ریزی و تلاش پلیس جهت ایجاد امنیت برای مردم و جامعه است.
سردار رحیمی، با تاکید بر این مطلب که مردم باید توانند مراکز پلیس را همچون خانه خود بدانند، افزود: باید از ظرفیت مردم برای خود مردم استفاده شود و این همایش و اجتماع، نقطه آغازین تعامل با مردم است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تاسیس و راه اندازی خیرین امنیت را یکی از برنامه های پلیس پایتخت در راستای برقراری نظم و امنیت برشمرد و تصریح کرد: اصل اساسی هر فعالیت از ساده تا پیچیده امنیت است و برای ایجاد امنیت و انضباط اجتماعی باید برنامه ریزی و تلاش کرد.
وی با تاکید بر این مطلب که در هیچ محله ای نباید شاهد حضور سارق، موادفروش و معتاد باشیم، بیان داشت: اعضای شورای معتمدین محله ها می توانند در راستای ترویج فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی به پلیس یاری دهند.
رئیس پلیس پایتخت در پایان، اظهار داشت: حضور معتمدین محلی در این همایش افتخاری بزرگ برای پلیس و ما افتخار داریم که خادم مردم هستیم.

پایگاه خبری پلیس

۷۰۵

کد خبر: 904838

وب گردی

وب گردی