باید در زمینه‌های اقتصادی ورود و اقتصاد را فعال کنیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه‌های اقتصادی ورود و اقتصاد را فعال و ارزش افزوده ایجاد کنیم، گفت: در اشتغال باید به دنبال ظرفیت‌های اقتصادی و ایجاد ارزش افزود بود که در آن صورت نیز اشتغال به خودی خود ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، شهرام طهماسبی ظهر امروز در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره کانون کارآفرینان استان زنجان و بازدید از واحدهای کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار داشت: منحل شدن هشت ساله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سبب عقب ماندن ما شد و اگر چند سال دیگر تلاش کنیم تازه به سال 84 می‌رسیم.

وی افزود: باید قبول کنیم کار تیمی بلد نیستیم و نتوانستیم در این چهار دهه ارتباط خوبی بین دانشگاه و دستگاه‌های دولتی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان زنجان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، هر کجا که امکان انتقال بین علم و عمل وجود داشته باشد، آماده اتصال این حلقه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه‌های اقتصادی ورود و اقتصاد را فعال و ارزش افزوده ایجاد کنیم، تصریح کرد: در اشتغال باید به دنبال ظرفیت‌های اقتصادی و ایجاد ارزش افزود بود که در آن صورت نیز اشتغال به خودی خود ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه اشتغال‌زایی روستایی صرفا در رابطه با موضوعات کشاورزی و دامداری نیست، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌هایی در روستا ایجاد شود تا به عنوان مثال یک فارغ‌التحصیل حوزه آی تی در روستا مستقر شود.

طهماسبی اشتغال روستایی را یکی از محورهای مورد نظر نظام بودجه‌ریزی دانست و گفت: 30 درصد جمعیت ما روستایی بوده، اما 26 درصد ارزش اقتصادی تولید شده در بخش کشاورزی است.

901

کد خبر: 904849

وب گردی

وب گردی