دیدار مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد و سما لنگرود با خانواده شهدای دانشجو

در ششمین روز از سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رئیس، معاونان و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد و سما واحد لنگرود با خانواده ی معظم شهدای دانشجو شهرستان لنگرود دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار صمیمی امیرحسین فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در سخنانی با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب ، شهدا را شناسنامه افتخار جامعه دانست و خاطرنشان کرد: «در قبال کار عظیم شهدا کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم دیدار و سرکشی از خانواده بزرگوار این عزیزان است و هدف از این عمل اندک و کوچک این است که بگوییم ما شهدا را فراموش نکرده ایم و همواره به یادشان هستیم و امروز آمده ایم تا در محضر شما که عطر و بوی شهیدتان را می دهید شاگردی کنیم و از زبان شما راوی ایثار و جانفشانی برای دانشجویان مان باشیم».

فیروزان همچنین اولویت برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود را دیدارهای متوالی از خانواده عزیز شهدا عنوان کرد و یادآور شد: «برای اینکه یادمان نرود که امنیت امروزمان را مرهون و مدیون چه کسانی هستیم و بدانیم آرامشی که امروز در زندگی و محل کارمان داریم حاصل ایثار و از خودگذشتگی مردانی همچون شهید صفاکار است که به تاسی از سید الشهدا جان شان را در طبق اخلاص نهادند، به دیدار خانواده محترم و مکرم شهدا می رویم تا هم از حال آنان باخبر گردیم و هم از زندگی و سیره شهدا سبک زندگی بیاموزیم».

در ادامه این دیدار خانواده شهدا نیز از جویا شدن احوال این عزیزان از سوی مسوولان دانشگاه تقدیر و تشکر کردند و برای تمامی مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سربلندی را از خداوند متعال خواستار شدند.

در پایان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به خانواده های این عزیزان اعطا شد.

کد خبر: 904860

وب گردی

وب گردی