انقلاب اسلامی الگوی ملت هایی خواهد شد که طالب ارزش های معنوی باشند

جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسولان دانشگاه شهید بهشتی در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب در دانشگاه شهید بهشتی پس از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مراسم با شعرخوانی احمد بابایی آغاز شد.

در حین برگزاری مراسم دکتر واعظی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی پس از تلاوت چند آیه از سوره ی مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی آن چنان راه خود را در تاریخ معاصر بازکرده است که هیچ نیروی خارجی یارای مقابله با آن را ندارد و این انقلاب الگوی ملت هایی خواهد شد که طالب ارزش های معنوی باشند.

او افزود: انقلاب در شرایطی پیروز شد که به سه رکن رهبری، ملت و مجاهدت وابسته بود و حلقه ی پیوند این سه رکن اسلام و آموزه های اسلامی است.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: سخنم را با آیات سوره فجر آغاز کردم که بارزترین مصداق آیات این سوره، شهیدان دوران انقلاب هستند.

در ادامه مراسم دکتر رحیمی، مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه شهیدبهشتی گفت: نهالی در 22 بهمن 57 کاشته شد و امروز بعد از 39 سال به درختی تنومند تبدیل شده است که خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری ریشه‌های این درخت روز به روز گسترده‌تر می‌شود. ما باید قدردان شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشیم و به آنها افتخار کنیم.

پس از سخنرانی معاون فرهنگی و مسئول امور شاهد و ایثارگران شهید بهشتی از دانشجویان خانواده ی شهدا و برتر در مقاطع مختلف تجلیل به عمل آمد که معدل بالا، تألیف کتاب و ارائه ی مقالات ISI و علمی پژوهشی از جمله ملاک های انتخاب دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر عنوان شد.

در ادامه با حضور وزیر ارتباطات و سخنرانی آذری جهرمی به همراه دکتر صدوق ریاست دانشگاه شهید بهشتی مراسم جریان داشت و پس از آن از اساتید و هیأت علمی های نمونه که جزو خانواده های ایثارگر بودند تجلیل به عمل آمد سپس وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران به سؤالات آن ها پاسخ داد و مراسم با اجرای حامد زمانی پایان پذیرفت.

202

کد خبر: 904876

وب گردی

وب گردی