تمهیدات پلیس انتظامی تهران بزرگ برای برگزاری جشن با شکوه 22 بهمن

رئیس پلیس تهران گفت:امسال هیچ ایستگاه صلواتی ای نمی تواند بدون داشتن مجوز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن فعالیت کند .

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انتظامی ایسکانیوز گفت: امسال برنامه ریزی های انتظامی و امنیتی بسیاری را برای جشن های دهه فجر و انقلاب، مخصوصا روز پایانی و جشن بزرگ انقلاب یعنی راهپیمایی روز 22 بهمن در ابعاد مختلف انجام شده است .

سردار رحیمی گفت: از شروع مسیر های راهپیمایی در مسیر های ده گانه تا مسیر اصلی در طول خیابان انقلاب و میدان آزادی که محل تجمع اصلی راهپیمایان است در کنترل جمعیت و جلوگیری از ورود خودرو و موتورسیکلت به داخل جمعیت و استقبال و تکریم مهمانان داخلی و خارجی در تمام اقدامات لازم انجام شده است .

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلسات متعددی داشتیم تا هماهنگی های لازم را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشته باشیم در عین حال با شورای تامین و سایر دستگاه ها هم برنامه ریزی کاملی داشته ایم.

سردار رحیمی افزود: امسال هیچ ایستگاه صلواتی نمی تواند بدون داشتن مجوز فعالیت کند و اجازه به ورود به محدوده اصلی راهپیمایی را ندارد همین طور به هیچ عنوان اجازه ورود موتورسیکلت و خودرو را به این مسیر نخواهیم داد.

وی از تشکیل قرار گاه در خیابان آزادی خبر داد و گفت: با توجه به لات بازی ها و اوباش بازی های رئیس جمهور امریکا و توهین هایی که به ملت ایران کرد، مطمئن هستیم که ملت شهید پرور ما مراسم راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه بیشتری برگزار خواهند کرد تا جواب دندان شکنی را به آمریکا و عواملش بدهند .

خبرنگار: اکرم جدیدی ممتاز

705

کد خبر: 904917

وب گردی

وب گردی