بازی‌های معوقه از هفته بیست و دوم دسته اول فوتبال برگزار می شود

سه بازی معوقه از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول روز پنجشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم خونه به خونه میزبان نساجی مازندران است.

به گزارش ایسکانیوز ، ۳ بازی از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی لغو شد و این بازی‌ها به روز پنجشنبه موکول شده است. در حساس‌ترین بازی معوقه تیم خونه به خونه میزبان نساجی مازندران است. مسابقه‌ای که بسیار حساسیت دارد و هواداران دو تیم بی‌صبرانه منتظر برگزاری این بازی هستند. نساجی ۳۹ امتیازی که در رده سوم جدول قرار دارد در صورت پیروزی در این مسابقه به رده دوم جدول می‌رسد اما اگر خونه به خونه در خانه پیروز شود در آنصورت ۳۹ امتیازی خواهد شد و جانشین نساجی مازندران در جدول لیگ یک می‌شود. حساسیت جدول وضعیت این دربی مازنی‌ها را حساس‌تر از همیشه کرده است. البته احتمال دارد بازهم این دربی زیر بارش باران برگزار شود. پنجشنبه برای فوتبالدوستان مازندرانی اوج هیجان در کنار دریای خزر است. این مسابقه نبردی ۶ امتیازی محسوب می‌شود که سایر مدعیان نیز منتظر نتیجه این بازی هستند.

در دیگر مسابقه تیم ملوان میزبان تیم صبای قم است. صبای قم در رده هفدهم جدول است و فقط یک برد داشته بنابراین بعید است این تیم صبا بتواند مقابل ملوان حرفی برای گفتن داشته باشد و شاگردان دست نشان در صورت پیروزی در این بازی می‌توانداز رده نهم تا رده هفتم صعود کند.

در تهران ته جدولی راه آهن میزبان اکسین البرز است. راه آهن فقط برای حضور در مسابقات شرکت می‌کند و بعید است در این بازی بتواند از اکسین امتیاز بگیرد.

**اسامی داوران این مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۹ بهمن – ساعت ۱۴
خونه به خونه مازندران – نساجی مازندران / ورزشگاه هفتم تیر بابل
محمدحسین زاهدی فرد – علی میرزابیگی – علیرضا ایلدروم – کمیل غلامی – ناظر: فریدون اصفهانیان
راه آهن تهران – اکسین البرز / ورزشگاه اکباتان تهران
علی میرغفاری – امیرمحمد داودزاده – فرهاد فرهادپور – مهدی اجاقی – ناظر: اصغر بیاتی
ملوان بندرانزلی – صبای قم / ورزشگاه تختی انزلی
علی احمدی – علی دودانگه – مهرداد نجفی – مجید محمدی – ناظر: ابوطالب طاهریان

602

کد خبر: 904918

وب گردی

وب گردی