فراخوان مسابقه طراحی پوستر به مناسبت دهه مبارکه فجر در واحد بوکان

ایام الله دهه‌ی فجر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان واحد بوکان مسابقه‌ی طراحی پوستر با محوریت ورود حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌‎ شود.

دکتر سلمان حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز گفت: بمناسبت ایام الله دهه‌ی فجر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان واحد بوکان مسابقه‌ی طراحی پوستر با محوریت ورود حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌ شود.

حمیدی در ادامه افزود: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ارزش والای این دهه مبارک، معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر به مناسبت دهه مبارک فجر نموده است.

وی درخصوص موضوعات و محورهای مسابقه گفت: مسابقه در بخش پوستر و با محوریت ورود حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

دکتر حمیدی با توجه به شرایطی که می بایست در آثار لحاظ شود، گفت: آثار بایستی متناسب و مرتبط با موضوعات مسابقه باشد و در آنها از هیچگونه آرم، لوگو، نام و اثری از هنرمند نیز استفاده نشده باشد و اینکه هر فرد شرکت کننده مجاز به ارسال 1 اثر به دبیرخانه مسابقه می‌باشد و ابعاد آثار در بخش تصویر باید حداقل در سایز A4 و در فرمت JPG و با دقت 150 dpi و حداکثر حجم 10 مگابایت باشد.

حمیدی درخصوص زمان برگزاری مسابقه گفت: از 17 بهمن ماه لغایت 25 بهمن 96 مهلت ارسال آثار می باشد که دانشجویان عزیز می بایستی طرح‌های خود را تحویل دفتر فرهنگی دانشگاه نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌هایی که حداقل ملاک های ارزیابی را داشته باشند با نام صاحب اثر در سایت دانشگاه بارگذاری خواهد شد گفت: به نفرات برتر هر بخش جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

کد خبر: 904957

وب گردی

وب گردی