دانشگاهیان واحد بیضا قبور شهدای گمنام را گلباران و عطر افشانی کردند

در آستانه سی و نهمین فجر پیروزی ضمن برگزاری نشست اساتید بسیجی و بیان فضایل اخلاقی حضرت زهرا سلام الله علیها ، دانشگاهیان واحد بیضا و بسیجیان قبور شهدای گمنام این واحد دانشگاهی را عطر افشانی و قبار رویی کردند .

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ به نقل از واحد بیضا، دکتر سعدی مویدی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بیضا در جمع اساتید بیسیجی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: «بزرگداشت اهل بیت و تکریم دهه فجر دو روی یک سکه هستند چرا که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی و در سایه الطاف الهی و عنایات اهل بیت (ع) به پیروزی رسیده است.»

دکتر سعدی مویدی افزود ، اکنون نیز این انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خامنه ای در مسیر اصلی خود به پیش می رود تا ان شا ا.. به صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیه ا.. اعظم سپرده شود .

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بیضا با اشاره به وظیفه خطیر اساتید در دفاع از ارزش های اسلامی گفت : در این دوران که از هر طرف دشمنان نظام سعی در ربودن ارزش های اسلامی و فرهنگ دینی و تزریق فرهنگ و تمدن غیر اسلامی به جامعه ما به خصوص جوانان و دانشجویان را دارند . وظیفه اساتید در این جنگ نرم بسیار مهم و تاثیر گذار است .

در ادامه استاد محمد باقر سبحانی از اساتید دانشگاه به بیان فضایل و اخلاق حضرت زهرا سلام ا.. علیها پرداخت و گفت : این بانوی بزرگوار بهترین و کامل ترین الگور زنان عالم است که در مدت عمر کوتاه اما پر برکت خود در ابعاد عبادی، سیاسی‌- اجتماعی‌ و جهادی، شخصیت‌ برجسته‌ای‌ است. .

استاد محمد باقر سبحانی ، با اشاره به حدیث شریف ثقلین انّی تارکٌ فیکم الثِّقلَین کتاب اللهِ و عترتی ما ان تمسّکتم بهما لن تضلّوا ابداً لن یفترقا حتّی یردا علیّ الحوض گفت : «مطلب بسیار مهم در این حدیث شریف این است که که پیغمبر فرمود این دو از هم جدا شدنی نیستند و هر کس به این دو تمسک بجوید گمراه نخواهد شد .»

وی ، دلیل گمراهی و انحراف بسیاری از مسلمانان را جدایی و فاصله بین قرآن و اهل بیت دانست و گفت : «در واقع دین در تمام مراتب احتیاج به کسی دارد که آن را نسبت به زمان تفسیر کند و این فهم دقیق از قرآن فقط از طریق یک علم خاص صورت می‌پذیرد و هر فرقه‌ای هر کدام از این دو را کنار گذاشته به انحراف کشیده است .

به گزارش ایسکانیوز ، حضور بر مرقد شهدای گمنام واحد بیضا و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گلباران و عطر افشانی قبور شهدا ، پایان بخش این روز گرامیداشت در واحد بیضا بود .

کد خبر: 904969

وب گردی

وب گردی