برای حضور میلیونی مردم در بهشت زهرا آمادگی کامل داریم

مدیرعامل بهشت زهرا با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: تمهیدات لازم برای حضور میلیونی مردم و بزرگترین حرکت خودجوش مردم در روزهای پایانی سال اندیشیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا در اکران فیلم های جشنواره فجر ویژه خادمین شهر در جمع خبرنگاران گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا از شریف ترین اقشار جامعه هستند و یکی از شغل های مقدس جامعه را که واجب کفایی است انجام می دهند. شغلی که همه انبیا به آن مشغول بودند و در روزهای سخت در کنار مردم داغدار تهران هستند.

وی افزود: به همین دلیل برای ارتقاء روحیه آنها و حفظ شأن و جایگاه آنها لازم است برنامه های فرهنگی و متنوعی را تدارک ببینیم و یکی از برنامه هایمان نیز تکریم شأن این بزرگواران است.

خال ادامه داد: بهشت زهرا برنامه های مختلفی را در حوزه های رفاه، آموزش، فرهنگی و هنری و غیره در نظر گرفته است که در طول سال برگزار می شود.

مدیر عامل بهشت زهرا گفت: بهشت زهرا سازمانی خاص و منحصر به فرد است که تعطیل بردار نیست و از ۲۵ تیرماه سال ۴۹ تاکنون حتی یک دقیقه هم تعطیل نشده است و پرسنل شریف این سازمان همیشه در کنار شهروندان حضور داشته اند.

وی با اشاره به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: در این دوره از جشنواره فرصتی فراهم شد تا پرسنل این سازمان بتوانند به تماشای فیلم های جشنواره بپردازند و این اقدام در واقع تقدیری از خادمان شهر است.

خال در پاسخ به سوالی درباره دیدارهای اخیری که با مقامات پلیس و برخی سازمان های فرهنگی داشت، تصریح کرد: ما به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم. در دو هفته پایانی سال، ما شاهد بزرگترین حرکت خودجوش جهان هستیم که در طول دو هفته، ۵ میلیون از همشهریان ما و حتی ایرانیان مقیم خارج براساس یک سنت دیرینه به بهشت زهرا می آیند و یاد و خاطر عزیزان از دست رفته شان را گرامی می دارند.

مدیرعامل بهشت زهرا با اشاره به ترافیک پایان سال در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا گفت: همه تمهیدات اندیشیده شده است و ۲۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس راهور در نقاط مختلف تهران درگیر همین ترافیک پایان سال می شود. ما تمهیدات مدیریتی را اندیشیده ایم اما توصیه ما به مردم این است که از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با سازمان اتوبوسرانی، جلساتی را داشته و خواهیم داشت تا روزهای منتهی به پایان سال با حداقل ترافیک و به خوبی برگزار شود.
706

کد خبر: 904985

وب گردی

وب گردی