شایعه عجیب در استقلال/ تمدید قرارداد شفر در گرو دربی!

در هیأت مدیره باشگاه استقلال اختلاف نظرهایی پیش آمده و برخی از اعضا معتقدند باید گزینه بزرگتری را به تهران آورد تا به کابوس چند سال ناکامی در لیگ برتر پایان دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حالا دیگر خبری از تعریف و تمجیدهای سریالی از وینفرد شفر نیست، حتی متعصب‌ترین هواداران تیم فوتبال استقلال هم با توجه به نتایج اخیر کمی مردد شده‌اند و نمی‌دانند سرمربی آلمانی می‌تواند تیم محبوب‌شان را به روزهای اوج برگرداند یا خیر.

استقلال در دیدار مقابل ذوب‌آهن شکست خورد و با سقوط به رتبه ششم جدول، هم از صدر جدول فاصله بیشتری گرفته و هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در خطر می‌بیند.

هر چند آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته پارس جنوبی را با 4 گل در هم کوبیدند اما 3 تساوی پیاپی در هفته‌های قبل‌تر نشان می‌دهد استقلال هنوز به تیمی مقتدر و با ثبات تبدیل نشده است.

به همین دلیل در هیأت مدیره اختلاف نظرهایی پیش آمده و برخی از اعضا معتقدند باید گزینه بزرگتری را به تهران آورد تا به کابوس چند سال ناکامی در لیگ برتر پایان دهد.

شنیده می‌شود حتی دربی 86 به عنوان دیداری در نظر گرفته شده که عیار شفر را برای ادامه حضور یا قطع همکاری مشخص می‌کند چرا که به اعتقاد برخی از اعضای هیأت مدیره، این سرمربی آلمانی در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی به نمایش نگذاشته است.

604

کد خبر: 904989

وب گردی

وب گردی