مراسم رونمایی از سه بازی رایانه ای برگزار شد

مراسم رونمایی از سه اثر فرهنگی بازی رایانه ای حمله به اچ ۳، مستند ۷ قسمتی نبرد فانتوم ها و سرود راه خورشید صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،مراسم رونمایی از سه اثر فرهنگی بازی رایانه ای حمله به اچ ۳، مستند ۷ قسمتی نبرد فانتوم ها و سرود راه خورشید با حضور «امیر حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «جلیلی صفت» جانشین جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

کامیار محبوبیان رئیس انستیتو ملی بازی سازی کشور در این مراسم گفت: در سال ۹۴ تعداد ۲۳ میلیون نفر بازیگر رایانه ای (گیمر) داشتیم که این آمار در چند سال آینده به حدود ۴۰ میلیون نفر می رسد یعنی در حدود نیمی از جمعیت کشور بازیگر رایانه ای(گیمر) می شوند و چون این بازی ها به نوعی بازی تعاملی محسوب می شوند یکی از شاخص ترین رسانه ها شناخته خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی های رایانه ای که نیروی هوایی ارتش آن را تولید کرده ایم برگرفته از یک حادثه تاریخی غرور انگیز و تاریخی است از سوی دیگر چون یکی از سازندگان این بازی های رایانه ای سربازی است که دوره خدمت خود را در این نیرو سپری می کرد می تواند الگویی برای استفاده از نیروی متخصص سرباز در نیروهای مسلح است موضوعی که می تواند در کارآمدی آثار موثر باشد.

همچنین سالار بی باک کارگردان مستند ۷ قسمتی نبرد فانتوم ها گفت: در سال ۷۹ شرایط کار درباره خلبانان نیروی هوایی ارتش را تولید کردیم که با استقبال بسیاری در داخل و خارج کشور روبرو شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تولید یک مستند در باره خلبانان جنگنده های نیروی هوایی در دفاع مقدس هستیم که فرمانده و کارکنان نیروی هوایی در این راه بسیار با ما همکاری کرده اند، امیدواریم که بتوانیم از گنجینه های رشادت نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس رونمایی و این جانفشانی و دلیر مردی ها را به جوانان معرفی کنیم.

بی باک با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به این حوزه افزود: به نظر من زمان بسیار مناسبی برای فعالیت ارتش در فضای مجازی و باز تاب اقدامات این نیرو همانند اقدامات در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است.

منبع: مهر

304

کد خبر: 905007

وب گردی

وب گردی