درخواست برق تهران برای تغییر ساعات کار کارمندان/ تعهد شرکت توزیع برای کاهش پیک مصرف برق/ باید ۲۰ درصد مصرف برق از انرژی های تجدید پذیر باشد

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: در این ایام ۸ پروژه شاخص در صنعت برق با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود. همچنین با بهره برداری از سامانه ۱۵۲۱ در شرق و غرب تهران از تردد ۴۰۰ هزار مراجعه حضوری به مناطق ۲۲ گانه جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد حسن صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در آیین بهره برداری از پروژه های شاخص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان اینکه سالیانه ۱۵۰ هزار مشترک به شبکه برق اضافه می شود، گفت: هر ساله برای متقاضیان جدید برق تدابیر ویژه ای برای تامین برق مستمر اتخاذ می شود.
صبوری افزود: در این ایام ۸ پروژه شاخص در صنعت برق با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود، همچنین با بهره برداری از سامانه ۱۵۲۱ در شرق و غرب تهران از تردد ۴۰۰ هزار مراجعه حضوری به مناطق ۲۲ گانه جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به وجود ۴.۵ میلیون مشترک و افزایش سالانه ۱۵۰ هزار مشترک جدید، گفت: امسال ۸ پروژه شاخص با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان امروز افتتاح و رسما بهره برداری می شود.
صبوری گفت: احداث وتوسعه شبکه برای پاسخگویی به مشترکین جدید، طرح های بهینه سازی بخشی از شبکه برای ارائه خدمات پایدار با توجه به فرسوده بودن ۴۰ درصد شبکه توزیع نیز به بهره برداری می رسد و هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه را پیگیری می کنیم.
او با تاکید بر اجرای پروژه های کاهش تلفات و کسب رتبه نخست این شرکت در کشور در حوزه کاهش تلفات گفت: پیک تابستان سال جاری ۴۷۰۰ مگاوات با ۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته بود و با همین روند در سال آتی به ۵۰۰۰ مگاوات می رسد بنابراین متعهد شدیم پیک شهر تهران حداکثر تا ۴۵۰۰ مگاوات در تابستان ۹۷ باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با درخواست از استاندار برای تغییر ساعت کار در تهران به تعهد سازمان های دولتی اشاره کرد و گفت: ۲۰ درصد مصرف از انرژی های تجدید پذیر باید باشد و ۱۰ درصد از مصرف برق هم کاسته شود.
صبوری با اشاره به مشکل فضای کار و محدودیت در حوزه برق، اظهار کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت توزیع برق در کشور و خاورمیانه استراتژی ای را تدوین کرده که بر اساس آن شرکت توزیع برق تهران بزرگ شایسته احترام باشد.

401

کد خبر: 905014

وب گردی

وب گردی