التهاب به خاطر اصلاحات!/ باری کج به منزل نخواهد رسید

حاشیه هایی که برای پرسپولیس ساخته می شود و دلسوزهایی که به این حواشی دامن می زنند!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین هدایتی، عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس که با پاداش ها و مثلاً کمک های نقدی اش به باشگاه پرسپولیس حسابی معروف شده و در میان هواداران جایگاهی پیدا کرده است به تازگی حاشیه های زیادی برای پرسپولیس برانکو ایجاد می کند.

با توجه با مخالفت مسوولان باشگاه پرسپولیس درخصوص ارتباط بازیکنان با هدایتی، این فرد ضیافت هایی را برگزار کرده با اهدا سکه و پاداش به شاگردان برانکو حسابی آنها را هوایی می کند و استارت بازی با دل میلیون ها هوادار را میزند؛ مهدی طارمی که روزی آقای گل پرسپولیسی ها و محبوب هواداران بود با تحریکات آقای عابربانک تن به جدایی از جمع سرخپوشان داد! او بارها اعلام کرده به خاطر هواداران و علاقه ای که به باشگاه دارد میلیاردی خرج می کند اما کمی ریزبینانه تر اگر به این موضوع نگاه کنید متوجه خواهید شد این کارها خیلی هم دلی به نظر نمی آید!

هواداران یکی از پرقدرت ترین ارکان فوتبال به شمار می روند و هرفردی که قصد دارد از این رشته ورزشی سودی هنگفت ببرد، خودش را پشت این قدرت عظیم پنهان کرده و بازی اش را شروع می کند؛ هوادار متمول پرسپولیس هم از این ترفند استفاده کرده و با خرید بلیت ورزشگاه و اعلام کردن بازی رایگان برای هواداران حسابی در قلب فوتبال دوستان به خصوص سرخ ها جای پیدا کرد و کم کم به فردی مطمئن و قابل اعتماد و از مهم تر دلسوز پرسپولیس مبدل شد. پس از افشای برخی حقایق برای هواداران محبوبیت آقای عابربانک میان آن ها کم شده و به نوعی مقابل هم قرار گرفته اند... .

حالا هدایتی در کنار همه این سنگ اندازی های ماهرانه دست روی نقطه ای از پرسپولیس گذاشته که نتوانسته آن را با پول بخرد و بازیرکی قصد بر نابودی آن دارد، هوادار! مدتی می شود اختلاف 2 لیدر پرسپولیس به سوژه خبرگزاری ها و هواداران تبدیل شده است؛ لیدرهایی که در صفحات مجازی به قول خودشان دست یکدیگر را رو می کنند و می خواهند با خراب کردن یکدیگر خود را به نوعی تبرعه کنند. پس از دو دستگی در بین لیدرهای پرسپولیس، در این میان هدایتی حسابی از موقعیت استفاده کرده و از آب گل آلود ماهی گرفته است.

#اصلاحات_سکوهای_پرسپولیس و #اتحاد_کانون_هواداران_پرسپولیس این روزها جز هشتک های پربازدید صفحات اجتماعی محسوب می شود که مشخص می کند هر فرد در چه جبهه ای قرار دارد. حسین هدایتی هم که چندروز پیش اعلام کرد با پرسپولیس کاری ندارد و به نوعی با هواداران خداحافظی کرد، روز گذشته با گذاشتن استوری و هشتک اصلاحات سکوها مشخص کرد طرفدار کدام جبهه است! عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس قصد دارد با ساپورت های مالی اش این بار با نقاب لیدر جایگاه 36 اول بازیکنان و کم کم هواداران را به تیم خود اضافه کند و کانون هواداران پرسپولیس را منحل سازد و تا کسی برای مخالفت با کارهایش باقی نماند!

دور از انصاف است اگر زحمات چندسال اخیر کانون هواداران پرسپولیس را نادیده بگیریم؛ از سبک تشویق های جدید در ایران تا طرح های موزاییکی که هوادار را به ورزشگاه کشاند. پرشدن سکوهای استادیوم ها در سرما و گرما اصلی ترین هدف کانون هواداران هر تیمی است که پرسپولیس موفق شد به این مهم دست پیدا کند. آقای هدایتی اصلاحات سکوهای پرسپولیس به چه هدفی؟!

601

کد خبر: 905017

وب گردی

وب گردی