سرمربی تایلند: ایران بخواهد بهترین بازی‌اش را انجام دهد، به آسانی نمی‌توانیم شکستش دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند اعتراف کرد که شاگردانش برای غلبه بر شاگردان ناظم‌الشریعه در مسابقات قهرمانی آسیا کار بسیار سختی خواهند داشت اما آنها به کسب نتیجه امیدوار هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، خوسه ماریا پازوس، سرمربی تیم ملی تایلند که شاگردانش از برد قاطعانه‌شان برابر قرقیزستان با نتیجه 8 بر یک در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی قهرمانی فوتسال آسیا روحیه گرفته‌‌اند، می‌گوید که غلبه بر ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها کار سختی است اما آنها امیدشان را برای صعود به مراحل بالاتر از دست نمی‌دهند.

پازوس گفت: همه ما می‌دانیم که ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیاست و اگر این تیم بخواهد بهترین بازی‌اش را ارائه کند، کار ما بسیار سخت خواهد بود. با این حال ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا کار این تیم را سخت کنیم. در مرحله یک چهارم نهایی هیچ تیمی نمی‌خواست که با ایران روبه رو شود اما برای قهرمان شدن شما باید آمادگی رویارویی با هر تیمی را در هر مرحله‌ای داشته باشید.

سرمربی تایلند ادامه داد: این آن مسابقه‌ای نبود که می‌خواستیم در مرحله یک چهارم نهایی انجام دهیم اما قطعاً ما هم به خاطر ارائه بازی‌های بد در مرحله گروهی اینجا نیستیم. من امیدوارم که پیروزی‌مان برابر قرقیزستان به تیم و بازیکنان برای این چالش بزرگ اعتماد به نفس داده باشد. سطح بازی ایران باورنکردنی است اما اگر ما برابر این تیم همان بازی را که مقابل قرقیزستان انجام دادیم، ارائه کنیم، می‌دانم که شانس صعود داریم.

602

کد خبر: 905042

وب گردی

وب گردی