درخواست یک تشکل دانشجویی از ربیعی برای رسیدگی به حقوق معوق کارگران

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکاتی را درباره حقوق کارگران مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسه‌ای مشترک با وی و کارگران در خصوص حقوق‌های معوقه این قشر شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکاتی را درباره حقوق کارگران مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسه‌ای مشترک با وی و کارگران در خصوص حقوق‌های معوقه این قشر شدند.

بخشی از نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به ربیعی :

چندین ماه است که کارگران مظلوم در اقصی نقاط کشور از جمله اراک، هفت_تپه، یورت، آق دره و... زیر بار فشار اقتصادی و عدم دریافت حقوق حقه‌ی خود، فریادعدالت محوری سر می‌دهند و متأسفانه با برخورد خشن نهادهای امنیتی و دولتی مواجه می‌شوند.

از روزهای ابتدایی برخورد نامناسب استانداری اراک با کارگران مظلوم و انقلابی آذراب و هپکو به عنوان صدای مردم وارد صحنه شدیم و از حقوق این عزیزان دفاع کردیم و باز هم خواهیم کرد. پس از قول حضرتعالی برای پرداخت معوقات حقوقی و مالی کارگران، امیدوار شدیم که شاید تغییراتی به نفع کارگران معترض در راه باشد که این هم امروز و با برخوردهای اخیر با کارگران معترض هفت تپه خوزستان به ناامیدی گرایید.

روشن است که شما به عنوان متصدی امور کار و رفاه کارگران در کشور باید از مراجع پاسخگو بدین مطالبات باشید. از این رو از جنابعالی دعوت می گردد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان اتحادیه و همچنین نمایندگان کارگران معترض در سراسر کشور، حضور یافته تا با همفکری و بحث و تبادل نظر، بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش را رفع کنیم.

202

کد خبر: 905078

وب گردی

وب گردی