ملت در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور را رقم می‌زنند

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: مردم روز 22 بهمن با جوش و خروش در صحنه حضور یافته و علیه استکبار و صهیونیسم شعار سر می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز،از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران دفتر نمایندگی سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار کرد: بندگان در قرآن به عبادت خدا و دوری از طاغوت فراخوانده شده و خداوند در کمین ستمکاران است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار، صهیونیسم و منافقان نیز در برابر پیامبران و رهروان راه حق بودند و هیچ گاه چراغ خداوند خاموش نمی‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت روز 22 بهمن گفت: باید توجه داشت پیروزی انقلاب ادامه راه پیامبران خدا بود. مردم در برابر جباران قیام می‌کردند و آرزو داشتند نظامی بر اساس ارزش‌های اسلامی برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: فقها آرزو می‌کردند نظامی بر اساس ارزش‌های اسلامی حاکم باشد که در نهایت فردی مبارز و مجاهد به نام امام خمینی(ره) در میدان حضور پیدا کردند و پیروزی انقلاب را رقم زدند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی جهانی است و در صف مبارزه برای نجات مستمندان و حمایت از آنها قرار دارد. نمی‌توانیم در برابر جریان بحرین، یمن و سوریه بی‌تفاوت باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام خمینی(ره) چهره استکبار را به مردم شناساندند گفت: این استکبار همان است که به عربستان برای کشتن یمنی‌ها اسلحه می‌دهد. باید به این نکته توجه داشت که تمام جنایت‌ها از غرب سرچشمه می گیرد.

وی یادآور شد: انقلاب بیدارگری به وجود آورده و قله‌های جهان را درمی‌نوردد بنابراین امام خمینی(ره) می‌فرمایند قدر این انقلاب را بدانید تا به دست نامحرمان نیفتد.

آیت‌الله نوری‌همدانی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) و امام در رأس حکومت در اسلام قرار دارند و در غیبت امام معصوم باید فردی فقیه، شجاع، مدیر و مدبر اداره حکومت را بر عهده گیرد که اکنون آیت‌الله خامنه‌ای این ویژگی‌ها را دارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه با پیروزی انقلاب زیرساخت‌ها تغییر کرد و بر این اساس فرهنگ و اقتصاد از خدا و رسول اکرم(ص) تبعیت می‌کند گفت: در چنین شرایطی وظیفه سنگین است؛ مسؤولان وظیفه دارند که به مردم خدمت داشته باشند. مردم جان و خون دادند تا اسلام پیاده شود در اسلام فقر، ظلم و جهل وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیکاری، گرانی و سختی معیشت بر خلاف اسلام است تأکید کرد: باید مردم زندگی مرفه داشته باشند و مسؤولان در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند بنابراین باید سعی کنند برای مردم رفاه و اشتغال به وجود آورند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه انقلاب ما دینی و مذهبی است که باید حفظ شود گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن واجب است. مردم روز 22 بهمن با جوش و خروش در صحنه حضور یافته و علیه استکبار و صهیونیسم شعار سر می‌دهند.

منبع: فارس

304

کد خبر: 905129

وب گردی

وب گردی