در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم تا بگوییم  نسبت به امام خمینی (ره) و ولایت فقیه پایبندیم

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: ما در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهیم کرد تا به همگان بفهمانیم ما نسبت به امام خمینی (ره) و ولایت فقیه خود پایبند هستیم و هیچ گونه اجازه ای به ایادی خارجی چه افرادی که در خارج هستند و چه دست نشاندگانشان در داخل کشور نمی دهیم تا بار دیگر کشور به حالت قبل بازگردد و توسط یک سری افراد نالایق اداره شده و به گونه ای باشد که بار دیگر استعمار بخواهد در کشور حکومت کند.

نیوشا یعقوبی - ایسکانیوز :ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار شهری ایسکانیوز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران لطفی از خدا بود ، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک موهبت الهی بود که نصیب مردم و کشور ما شد و شهدایی بسیاری در راه پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند،این انقلاب منجر شد خودمان نسبت به آینده و سرنوشت خودمان تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری و افرادی که باعث شده بودند در کشور خفقان ایجاد شود و هیچ کس نتواند حقوق خود را احراز کند با این انقلاب کنار زده شد.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت : در حال حاضر مردم ایران خودشان نسبت به حقوقی که دارند ، تصمیم گیری می کنند. ما باید قدر این نعمت را بدانیم و برای اینکه این نعمت کماکان استمرار داشته باشد ، باید به ارزش های انقلاب و تمامی مواردی که به خاطر آن انقلاب کردیم، پایبند باشیم.

وی بیان کرد : در این زمینه لازم است در مناسبت هایی مانند 22 بهمن با حضور خود ، تجدید میثاق با آرمان ها ، ارزش ها و امام این انقلاب داشته باشیم . در حال حاضر 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته و در حال حاضر در آستانه سی و نهمین سالگی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران هستیم ، بعد از گذشتن این همه سال به دنیا بگوییم کماکان نسبت به هدف ، آرمان و ارزش های خود پایبندیم .

قتاعتی اضافه کرد : ما در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهیم کرد تا به همگان بفهمانیم ما نسبت به امام خمینی (ره) و ولایت فقیه خود پایبند هستیم و هیچ گونه اجازه ای به ایادی خارجی چه افرادی که در خارج هستند و چه دست نشاندگانشان در داخل کشور نمی دهیم تا بار دیگر کشور به حالت قبل بازگردد و توسط یک سری افراد نالایق اداره شده و به گونه ای باشد که بار دیگر استعمار بخواهد در کشور حکومت کند.

وی افزود : امیدواریم با حضور همه مسئولان ، نهاد ها، سازمان ها و آحاد مردم باری دیگر با حضور گرم خود در 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بزنند که طی این همه مدت خواستند که توطئه کنند و کشور را باری دیگر برای سوء استفاده ، استثمار و استعمار آماده کنند. انشالله مردم با حضور گرم خود امید این افراد را در این زمینه نا امید کنند.

701

کد خبر: 905132

وب گردی

وب گردی