دایی:فردا با بهترین تیم نیم فصل دوم بازی داریم/ تیمی که سهمیه می‌خواهد تمام بازی‌ها برایش حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا با بهترین تیم نیم فصل دوم بازی داریم، امتیازات زیادی کسب کرده ما هم برای اینکه از بالای جدول جدا نشویم برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم.

به گزارش ایسکانیوز ، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: فردا با بهترین تیم نیم فصل دوم بازی داریم. امتیازات زیادی کسب کرده ما هم برای اینکه از بالای جدول جدا نشویم برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم.

دایی افزود: برای جدا نشدن از بالای جدول نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم و با تمام احترامی که برای امیر قلعه‌نویی قائلم به برد در این مسابقه فکر می‌کنیم. مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و ما توان این را داریم که روند بردهای ذوب‌آهن را متوقف کنیم.

وی در مورد اینکه از جذب بازیکن غنایی راضی هستید یا خیر،‌گفت: ما اکنون کاری که انجام می‌دهیم این است که هم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم و هم تیم را برای فصل آینده شکل دهیم. بازیکن اهل غنا 7 سال در تیم‌های غنا بازی کرده است. او جزو بهترین مدافعان غنا بود وچندین گل هم زده است. برای تیم ملی غنا بازی کرده در جام غرب آفریقا قهرمان شده است. بازیکن خوبی است و در خط دفاع می‌تواند به ما کمک کند. البته هنوز ITC او نیامده و نمی‌توانیم از او در این بازی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه بازی با ذوب‌آهن سخت‌ترین بازی تیم شماست، گفت: بازی فردا حکم فینال را دارد یکی از فینال‌های سخت ماست. سه امتیاز بیشتر با این تیم فاصله نداریم و اگر بتوانیم ذوب‌آهن راببریم از نظر امتیازی خودمان را به ذوب‌آهن می‌چسبانیم و فقط تفاضل گل ما پایین‌تر است. بازی فردا بیش از 6 امتیاز دارد و بسیار احساس است. 8 بازی حساس دیگر تا پایان فینال داریم. تیمی که می‌خواهد سهمیه آسیایی بگیرد تمام بازی‌ها برایش حکم فینال دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا می‌دانست مدافع خارجی تیمش یک پلیس است،‌گفت:‌من این موضوع را نمی‌دانستم ولی بازیکن خارجی ما بسیار حرفه‌ای است و از زمانی که با ما تمرین می‌کند فقط کار خودش را انجام می‌دهد و پسر خیلی خوبی به نظر می‌آید.

دایی در خصوص ساختار دفاعی سایپا نیز گفت: ما در دو سه هفته گذشته گلی دریافت نکردیم و اگر به بازی‌های ما دقت کنید تیم ما کار دفاعی خودش را خوب انجام می‌دهد. با آمدن رمضانی سعی کردیم دفاع را از جلو انجام دهیم و این باعث شده تا تیم‌های حریف نتوانند به ما فشار بیاورند. مطمئن باشید فردا فقط به زمین می‌رویم که ببریم و امیدوارم در کارهای دفاعی طوری عمل کنیم که گل نخوریم.

وی در خصوص انتقاداتی که کارشناسان داوری از عملکرد داوران انجام می‌دهند و حتی علی کریمی به این موضوع ورود پیدا کرده است، گفت: من سعی می‌کنم زیاد به این مسائل کاری نداشته باشم و کار خودم را انجام دهم. ما هیچ بازی سعی نکردیم داور را تحت تاثیر قرار دهیم. همه در دنیا مشغول اعتراض هستند و این جزئی از فوتبال و زیبایی‌هایش است. ما هم اشتباه می‌کنیم ولی سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم و فکر می‌کنم خود شما بهتر می‌دانید که خیلی وقت‌ها ما از داوری‌ها ضرر کرده‌ایم. شما نگاه کنید ما حداقل 10 امتیاز این فصل را از دست داده‌ایم اما به خاطر داوری کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم. آیا می‌توانستم امتیازات را به تیمم برگردانم؟ من کاری به نظر کارشناسان ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم چون همه جایزالخطا هستیم اما در خیلی از موارد حق با من بوده و حرف‌هایی زده‌اند که بعدا ثابت شده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تیم سایپا بیشتر از بال‌هایش استفاده می‌کند و ترابی و قلی‌زاده گل‌های این تیم را می‌زنند و مدافعانش کمتر در کارهای هجومی شرکت می‌کنند، گفت: مدافعان ما در حمله هم شرکت می‌کنند اما ما بر اساس بازی خانگی یا بیرون از خانه و بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف تیم را تمرین می‌دهیم و کار گروهی انجام می‌دهیم. مدافعان ما بر اساس آنچه از آنها می‌خواهیم عمل می‌کنند. ما وقتی مقابل تیم هجومی مثل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم باید حریف را ببندیم و با بازیکنان صحبت می‌کنیم. من از نقاط قوت تیمم نه خودم باید استفاده کنم. از ترابی و قلی‌زاده بهترین استفاده را می‌کنم. وقتی آنها چنین توانایی دارند دیوانه‌ام از آنها استفاده نکنم. من و کادر فنی بر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار می‌کنیم. شرایط تیم سایپا با فصل گذشته قابل قیاس نیست. فصل گذشته این تیم در پایین جدول بود و اکنون در بالای جدول قرار دارد. با تیمی جوان می‌توانیم پیشرفت کنیم وتمام سعی‌مان این است که سهمیه آسیایی بگیریم.

602

کد خبر: 905141

وب گردی

وب گردی