دانشگاهیان واحد سنندج به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفتند

هیأت رئیسه واحد سنندج به مناسبت ایام الله دهه فجر به دیدار دانشجویان وابسته خانواده شهدا و ایثارگران رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز گذشته با اهتمام ستاد ایثارگران واحد سنندج و همراهی مسئولانی از بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی استان کردستان، هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی به دیدار خانواده معظم شهید احمد پیروزی و فرزند دانشجوی این شهید در واحد سنندج، امجد پیروزی و موسی گندمی، جانباز 60 درصد دفاع مقدس و فرزند دانشجوی این جانباز گرانقدر، محمد گندمی رفتند.

محمد قربان کیانی رئیس واحد سنندج در هر دوی این دیدارها با اهدای لوح یادبود گرامیداشت ایثار خانواده معظم شهدا و ایثارگران با اشاره به توصیه های مؤکد مقام معظم رهبری و منویات ایشان مبنی بر حفظ کرامات و علو شأن و جایگاه این عزیزان، افتخار وابستگی و قرابت با خانواده والامقام شهید و ایثارگر را به ویژه برای فرزندان آنان نشانه ای از عنایت و نظر کرد خداوند برشمرد.

وی به همین سبب مراقبت از این شأن و نماد ارزشی بودن را برای این گروه از فرزندان متعلق به خانواده های شهدا و ایثارگران رسالت اصلی آنان دانست.

کیانی خدمت به این خانواده ها را از سوی مدیران و جامعه، وظیفه انقلابی خواند و اجر آن را در بارگاه الهی در زمره باقیات الصالحات ارزیابی و تعهد نسبت به این امر مهم را تلاش در راستای احیا و ترویج ارزش ها و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با امام راحل و رهبری و مایه مأیوسی دشمنان در ادامه توطئه هایشان علیه ایران اسلامی تلقی کرد.

کد خبر: 905147

وب گردی

وب گردی