ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در پایانه غرب 

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب، با اشاره به دستگیری دو برادر به جرم قاچاق مواد مخدر، گفت: ای متهمان قصد داشتند با همدستی هم 47 کیلوگرم تریاک را به خارج از کشور قاچاق کنند. 

به گزارش ایسکانیوز ، سرگرد "علی آقا طیبی آثار"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران کلانتری 209 پایانه غرب، مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر 44 عدد ترمه رومیزی آغشته به تریاک و شیره تریاک را به تهران وارد کرده و در انباری واقع در این محدوه دپو کرده وی قرار است به مالک انباری سه میلیارد ریال وجه پرداخت کند.
وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 20 تهران قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر و ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند این متهم را در همان محدوده شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دستور مقام قضایی به زندان منتقل و متعاقباً چند روز بعد برادر متهم که در امر توزیع مواد مخدر همکاری داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب، اظهار کرد: متهمان بنابر دستور مقام قضایی تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر و قصد انتقال این مواد به یکی از کشورهای همسایه، اعتراف کردند.
سرگرد طیبی، در پایان، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود به همراه 47 کیلوگرم تریاک مکشوفه راهی دادسرا و بنابر دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 905219

وب گردی

وب گردی