هشدار استاندار سمنان به کسانی که در کار مردم گره می‌اندازند

استاندار سمنان گفت: دست آنها که در کار مردم گره و اختلال ایجاد می‌کنند را از مسئولیت‌های دولتی قطع خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدشهاب‌الدین چاووشی در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان میامی مردم را صاحبان اصلی نظام برشمرد و اظهار کرد: دست مدیرانی که برای گره گشایی از مردم تلاش میکنند را بوسیده و دست آنها که در کار مردم ایجاد اختلال می‌کنند را از مسئولیت‌های دولتی قطع خواهیم کرد.

این مقام ارشد اجرایی بیان کرد: باید با تعمق و تامل راهکارهای اجرایی شدن برنامه های دولت در این شهرستان را مهیا و در راستای بهبود شرایط اقدام اجرایی و عملی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه آرامش مردم در سایه اشتغال به وجود می‌آید به مشکلات اشتغال و تولید اشاره و تصریح کرد: باید راهکارهای فائق آمدن بر مشکلات را پیدا و در صدد رفع آنان باشیم.

استاندار با بیان اینکه میامی شهرستانی است که بیشترین جمعیت روستایی را در استان دارد گفت: توجه به روستاها منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی به نقش مهم مدیران در رفع مشکلات مردم اشاره و خاطرنشان کرد: ما مسئولیت پذیرفته ایم تا دردی از دردهای مردم را درمان کنیم لذا ما مدیر ان باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و نسبت به دغدغه های آنها احساس مسئولیت داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: دست مدیرانی که برای گره گشایی از مردم تلاش میکنند را بوسیده و دست آنها که در کار مردم ایجاد اختلال می‌کنند را از مسئولیت‌های دولتی قطع خواهیم کرد.

چاووشی ادامه داد: مسئولان محلی میامی باید وقت بگذارند و تلاش کنند تا نیروهای ماهر و متخصص این شهرستان را که هم اینک در مرکز کشور امور تولیدی را در بخش‌های مهم کفش و البسه در دست گرفته اند به منطقه برگردانند تا در همین جا نیز ایجاد اشتغال کنند.

وی با بیان اینکه میامی می‌توانددر سطح استان بدرخشد اضافه کرد: با تسهیلات در نظر گرفته شده برای این شهرستان باید بگونه ای برنامه‌ریزی شود که ظرف یک‌سال آینده به مقدار کافی در این شهرستان ایجاد اشتغال کنیم تا محرومیت از این منطقه رخت بربندد.

استاندار با اشاره به اقدامات خوب دستگاه‌های حمایتی در شهرستان افزود: افتخار بهزیستی و کمیته امداد زمانی است که اعلام کنند، بخش عظیمی بصورت داوطلب و به دلیل کار افرینی از پوشش کمیته امداد یا بهزیستی خارج شده اند.

وی با اشاره به قرار گرفتن میامی در مسیر پرتردد تهران-مشهد گفت: باید در قالب تعاونی‌ها پیش‌بینی‌هایی صورت گیرد تا محصولات این منطقه در مسیر جاده اصلی تهران به مشهد عرضه شود.

استاندار با اشاره به نقش مهم مردم با بیان اینکه عزت حکومت دینی در گرو خدمت به مردم است گفت: رایحه بهشتی خدمت را رفتار حکومت در مشام مردم ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سرشار استان گفت: اگر خام فروشی را ممنوع و صنایع تبدیلی را ایجاد کنیم دیگر فرد بیکاری در این شهرستان نخواهیم داشت.

چاووشی با بیان اینکه اگر دنیای مردم آباد گردد، آخرتشان نیز آباد می‌شود خطاب به مدیران گفت: مدیران باید به‌دنبال راهکار برای رفع دغدغه های مردم باشند.

901

کد خبر: 905245

وب گردی

وب گردی