بیش از ۵۰ میلیارد مترمکعب گاز در نفت و گاز زاگرس جنوبی تولید شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تولید بیش از ۵۰ میلیارد متر مکعب گاز با ارزش اقتصادی حدود ۷ میلیارد دلار، از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غلامحسین منتظری با بیان این مطلب در آیین بزرگداشت دهه فجر در این شرکت افزود: در این مدت ۱۶ میلیون بشکه میعانات گازی با ارزش تقریبی یک میلیارد دلار نیز در این شرکت تولید و به مبادی مصرف ارسال شد.

وی همچنین درباره میزان تولید نفت در این شرکت عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون، حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام با ارزش اقتصادی حدود ۱۵۰ میلیون دلار تولید و به منظور تامین خوراک به پالایشگاه شیراز ارسال شد.

منتظری از دریافت گواهینامه مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ در این شرکت خبر داد و گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اوایل بهمن ماه به عنوان نخستین شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت، موفق به دریافت این گواهینامه شد.

وی مشارکت در کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، انجام فعالیت‌های مستمر فرهنگی، برگزاری دوره‌های استاندارد آموزشی و... را از دیگر فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در سال جاری عنوان کرد.

402

کد خبر: 905250

وب گردی

وب گردی