نیمروز ورزشی با شمیم معرفت واحد سمنان

شرکت کنندگان در طرح شمیم معرفت در یک برنامه نیمروزی به رقابت مفرح ورزشی در رشته های دارت و تیرو کمان پرداختند.


به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در سمنان، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با هدف ایجاد تنوع و هر چه پربار تر کردن طرح فرهنگی شمیم معرفت اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی تفریحی کرد. که بخشی از این برنامه ها به مسابقات ورزشی اختصاص داشت.
مجموعه مجهز و زیبای ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان جایی بود که در نیمروزی عصرگاهی علاقه مندان به فعالیت های ورزشی را در خود پذیرا بود. رشته های تیرو کمان و پرتاب دارت دو رشته ای بود که دانشجویان ورزشکار حاضر در طرح شمیم معرفت را ضمن تفریح و سرگرمی به رقابتی صمیمی و جذاب مشغول کرد.
به ویژه رشته ورزشی تیرو کمان که به گفته برخی از شرکت کنندگان تجربه ای جذاب و تازه را برایشان به همراه داشت.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حاشیه برگزاری این برنامه به خبرنگار ما گفت: بسیار تلاش کردیم تا در کنارافزایش مهارت‌های انسانی و دینی دانشجویان شرکت کننده در این طرح به پرورش جسم و سلامت این عزیزان نیز توجه کرده تا از این طریق معرف اهمیت ورزش در زندگی روزمره باشیم.
مهدی سلطانی فر افزود: برگزاری برنامه های ورزشی در این طرح موید جایگاه و نگاه ویژه اسلام به پرورش جسم در کنار تزکیه روح و افزایش بصیرت دینی است که اردوی امسال برای شرکت کنندگان در واحد سمنان گنجانده شده است.
مسابقات ورزشی در دو بخش برادران و خواهران و در رشته های تیروکمان بخش ریکرو و پرتاب دارت برگزار شد که در پایان در رشته تیروکمان در بخش خواهران دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اول شد. دامغان دوم و شاهرود مقام سوم را کسب کرد. در بخش آقایان دامغانی ها به مقام نخست دست یافتند، سمنان دوم و مهدیشهر سوم شد. در بخش خواهران و در رشته دارت مقام نخست به شاهرود رسید، دامغان دوم شد و سمنان سوم و در بخش برادران گرمسار اول، مهدیشهر دوم و سومی به سمنانی ها رسید.
مسابقات تیروکمان با همکاری هیئت تیروکمان شهرستان سمنان برگزار شد و دو تن از مربیان این رشته مفرح ورزشی آموزش، برگزاری و نظارت بر مسابقات را بر عهده داشتند.

کد خبر: 905258

وب گردی

وب گردی