نماینده اهواز: در حوزه بهداشت و درمان به مردم خوزستان توجه بیشتری شود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون حق آلایندگی‌های نفت به مردم خورستان داده نشده گفت: خدمات ارائه شده را انکار نمی‌کنیم اما مردم خوزستان بیشتر از این لیاقت دارند.

به گزارش ایسکانیوز، جواد کاظم‌نسب الباجی در آیین افتتاح 17 پروژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز(18 بهمن ماه) در مرکز خدمات جامع سلامت روستای صفحه 2 غرب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب پرشکوه‌مان که همین مردم موجب پیروزی آن شدند، شاهد افتتاح مرکز درمانی هستیم. همین مردم بودند که از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند. خدمات ارائه شده را انکار نمی‌کنیم اما مردم خوزستان بیشتر از این لیاقت دارند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز این مردم فاقد آب شرب هستند و قطعا اگر می‌خواهیم مشکلات بهداشت و درمان را رفع کنیم، باید به دنبال پیشگیری باشیم.

کاظم‌نسب الباجی تصریح کرد: آسمان اهواز از فلرهای نفتی مسموم است. همچنین با کمترین بارش، بیماری‌های عدیده‌ای ایجاد می‌شوند. صنعت نیشکر نیز با سوزاندن نیزارها موجب بدبختی مردم شده است.

وی عنوان کرد: کارون بزرگی که قبلا در آن کشتیرانی می‌شد، امروز محل تخلیه فاضلاب‌ها شده است و ما انتظار داریم که دوستان ما در وزارت بهداشت و درمان برای حل این مشکلات ورود کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعداد زیادی بیمار سرطانی در خوزستان وجود دارند و ما مجبوریم برای درمان این افراد،‌ بیمارستان‌های عدیده‌ای احداث کنیم. نمی‌خواهم این مراسم را مکدر کنم، امروز روز جشن است اما باید حقایق را گفت.

کاظم‌نسب الباجی تصریح کرد: اگر معاون وزیر بهداشت به بیمارستان‌های خوزستان برود، متوجه وضعیت مردم می‌شود. امروز این مردم منتظر هستند تا حداقل امکانات در اختیارشان قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: افرادی که در این مراسم حضور دارند، همه مدیرانی هستند که با کمترین بودجه به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: توجه به خوزستان کم است و من به عنوان نماینده مردم اعلام می‌کنم که بی‌مهری به خوزستان زیاد است. انتظار داریم در خصوص بهداشت و درمان به مردم خوزستان توجه بیشتری شود و امیدواریم معاون وزیر بهداشت نیز این موضوع را پیگیری کند.

کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: با وجود اینکه نفت خوزستان منتقل می‌شود، تاکنون حق آلایندگی‌های نفت به مردم خوزستان داده نشده است.

901

کد خبر: 905259

وب گردی

وب گردی