دعوت مجمع نمایندگان مازندران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع نمایندگان مازندران از مردم استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند .

به گزارش ایسکانیوز، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با تبریک فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، مردم استان را برای خلق حماسه ای دیگر دعوت کردند .
در بخشی از این بیانیه آمده است : بار دیگر گلبانگ الله اکبر در جای جای ایران اسلامی طنین انداز می شود و حضور گسترده و شورانگیز امت وفادار و بصیر در این عید ملی و انقلابی ؛ موجب همگرایی ملی و یاس دشمنان به ویژه آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب خواهد شد.
مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه خود با اشاره به نقش موثر مردم انقلابی دیار علویان در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن ، آورده اند : مردم استان امسال همچون سالهای گذشته با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ، مشت محمکی بر دهان دشمنان نظام اسلامی می زنند .
نمایندگان مردم ولایتمدار مازندران در خانه ملت در بخش دیگر این بیانیه ، 22 بهمن را نماد همدلی و انسجام دانستند و اعلام کردند : مردم مازندران همگام با ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهند کشید.

900

کد خبر: 905261

وب گردی

وب گردی