صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3/ شاگردان برانکو به قهرمانی نوروزی نزدیک تر شدند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و یک قدم دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

ترکیب میزبان:
داود نوشی‌صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبدالله‌زاده (دقیقه 59 - حسین ساکی)، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم (دقیقه 61 - میلاد جهانی)، حامد پاکدل، محمد شادکام (دقیقه 51 - طالب ریکانی) و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب میهمان:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی (دقیقه 82 - کمال کامیابی نیا)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (دقیقه 76 - بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور (دقیقه 85 - احمد نورالهی) و گادوین منشا.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

داوران: بیژن حیدری، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، بابک داوری و یاسر همرنگ، ناظر: محمدرضا فلاح

کارت زرد: حسین بغلانی و مگنو باتیستا از صنعت نفت و سید جلال حسینی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ورزشگاه و تعداد تماشاگر: تختی آبادان، حدود 15 هزار نفر

غایب بزرگ: محسن مسلمان از پرسپولیس

دیدار قبلی 2 تیم: پرسپولیس در بازی رفت با 2 گل علی علیپور در ورزشگاه آزادی، میهمانش را شکست داد.

وضعیت جدول: پرسپولیس 51 امتیازی صدرنشین مطلق جدول رده‌بندی بود و صنعت نفت در رتبه نهم قرار داشت که سرخ‌پوشان با پیروزی خارج از خانه، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.

شرح بازی: شاگردان برانکو ایوانکوویچ که صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند در آبادان خیلی زود به گل رسیدند و کار را برای میزبان سخت‌تر کردند. تمرکز پرسپولیس روی سانترهای وحید امیری از سمت چپ بود که به نتیجه نیز رسید و فاصله سرخ‌پوشان را با تیم دوم جدول به 16 امتیاز رساند. صنعت نفت در دفاع موفق نبود و نتوانست مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کند.

دقایق حساس:

دقیقه یک: کرار جاسم در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 13 (گل): وحید امیری از سمت چپ توپ را روی دروازه فرستاد که فرشاد احمدزاده خود را به سمت توپ پرتاب کرد و موفق شد با پا، گل را از سمت تیر دوم وارد کند.

دقیقه 18: ارسال سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر محکم گادوین منشا همراه شد اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: کرار جاسم در بیرون از محوطه جریمه پرسپولیس توسط صادق محرمی متوقف شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. این اتفاق، اعتراض هافبک عراقی صنعت نفت را به دنبال داشت.

دقیقه 27 (گل): علی علیپور روی یک ضد حمله در میانه‌های میدان صاحب توپ شد و با سرعت به قلب دفاع صنعت نفت زد. آقای گل لیگ ضربه محکم خود را زد که پس از برخورد با دستان دروازه‌بان به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 33: باز هم امیری از سمت چپ، توپ را سانتر کرد که این بار توپ روی سر ماهینی جفت و جور نشد اما اشتباه باتیستا سبب شد یک کرنر نصیب پرسپولیس شود.

دقیقه 41: اشتباه نوشی صوفیانی می‌توانست کار دست نفتی‌ها بدهد که مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از این موقعیت بهره‌های ببرند.

دقیقه 54 (گل): علی علیپور روی ارسال زمینی وحید امیری موفق شد سومین گل پرسپولیس را به ثمر برساند خود را در صدر جدول گلزنان، 17 گله کند.

دقیقه 59: لوسیانو پریرا از راه دور قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که علیرضا بیرانوند در 2 مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 70: پاس عرضی علیپور به حسین ماهینی رسید اما ضربه این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه بان صنعت نفت قرار گرفت.

بازی از نگاه سکوها:

* سوشا مکانی در این بازی نیمکت‌نشین شد. دروازه‌بان سابق پرسپولیس و کنونی صنعت نفت در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال، روی گل اول مقصر بود.

* کرار جاسم پس از تعویض، با وجود صحبت های فراز کمالوند، با عصبانیت به سمت رختکن رفت و روی نیمکت ننشست.

* محسن مسلمان باز هم در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت تا شایعه اختلاف میان او و برانکو قوت بگیرد.

بازنده بزرگ: فراز کمالوند

مرد میدان: علی علیپور

604

کد خبر: 905266

وب گردی

وب گردی